Matilde's nye bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Bom

bullerbassen skriver:

Flotte bukser (  & datter&nbsp

Har selv været flittig ved sy maskinen, de er så lækre til de kære små.

Silas har også haft en del - SKØNNE

Tak...

Det kunne være jeg selv skulle begi mig ud i bukse verdenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Bom

bøgelund1 skriver:

det er ikke utænkeligt, at jeg gerne vil have et par på et tidspunkt. nu skal hun lige til verden først men de er super seje...

Uhh ja, kan se du ikke har længe tilbage...

Held og lykke med den forestående fødsel..

Anmeld

1. januar 2011

bøgelund

Tulle Mus skriver:

Uhh ja, kan se du ikke har længe tilbage...

Held og lykke med den forestående fødsel..

max 14 dage. det er helt vildt at tænke på.

men tak

Anmeld

1. januar 2011

Bom

smillaluna skriver:

Vi har nogle lignende til drengene ( de er nemlig osse ved at blive lidt runde). De er købt på www.brumlebi.dk. Har mosteren overvejet at lave det til en lille forretning? Tror sagtens hun kunne sælge dem.

Det kunne da måske godt være hun kan lokkes til at sy et par stykker, men tror ikke hun vil leve af det..

Hun er lige blevet udlært og har desværre ikke fået arbejde, så hun har jo i teorien go tid..

Hvad tror du man kan tage for sådan nogle bukser??

Anmeld

1. januar 2011

Bom

bøgelund1 skriver:

max 14 dage. det er helt vildt at tænke på.

men tak

Jeg tror du føder d. 4 januar..

Anmeld

1. januar 2011

bullerbassen

Tulle Mus skriver:

Tak...

Det kunne være jeg selv skulle begi mig ud i bukse verdenen..

Det er faktisk ikke så svært  Siger jeg der aldrig har syet før.

Det er ganske nemt, har brugt et mønster fra minikrea. Som er super nemt og arbejde med.

Men igen hvis svigerinde har fået ny maskine, falder der sikkert flere bukser af. Den skal jo bruges

Anmeld

1. januar 2011

Faith

Tulle Mus skriver:

Det kunne da måske godt være hun kan lokkes til at sy et par stykker, men tror ikke hun vil leve af det..

Hun er lige blevet udlært og har desværre ikke fået arbejde, så hun har jo i teorien go tid..

Hvad tror du man kan tage for sådan nogle bukser??

Vi gav 175 kr pr. par. Det er da lidt dyrt, men vi har været super glade for dem. De strammer ingen steder, og så er det jo ikke nogen man ser hver dag.

Ville ønske jeg kunne finde ud af at sy på den måde. Kan huske håndgerning i skolen.... Jeg syede et par cykelshorts, men jeg var så længe om det, at de var blevet for små til mig da de endelig blev færdige

Anmeld

1. januar 2011

Miamaja

Ah HA. Det heldige gen ligger i familien. Ja, jeg har godt luret at du ogsaa er vildt go' til det med at sy og de bukser som moster nu har syet er helt utrolig flotte. BARE jeg kunne finde ud af det for det er ekstra skont at have noget som ingen har og som er hjemmelavet med kaerlighed dem maa du gemme som minde

Anmeld

1. januar 2011

Bom

bullerbassen skriver:

Det er faktisk ikke så svært  Siger jeg der aldrig har syet før.

Det er ganske nemt, har brugt et mønster fra minikrea. Som er super nemt og arbejde med.

Men igen hvis svigerinde har fået ny maskine, falder der sikkert flere bukser af. Den skal jo bruges

Det er min søster..  

Men jeg har også selv fået ny sy maskine i julegave, så den skal også prøve køres..

Anmeld

1. januar 2011

Bom

smillaluna skriver:

Vi gav 175 kr pr. par. Det er da lidt dyrt, men vi har været super glade for dem. De strammer ingen steder, og så er det jo ikke nogen man ser hver dag.

Ville ønske jeg kunne finde ud af at sy på den måde. Kan huske håndgerning i skolen.... Jeg syede et par cykelshorts, men jeg var så længe om det, at de var blevet for små til mig da de endelig blev færdige

he he, måtte lige trække på smile båndet...

Har lige snakket med min søs, hun kunne ikke huske prisen helt præcis, men selv stoffet til et par bukser kostede 110 kr, og så kommer det øverste elastik oveni, så tjener hun nok ikke så meget på dem, desværre.. Men mon ikke der findes billigere stof..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.