Må man drikke energi drik når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Brams

Anonym skriver:

Ja for søren... er da os rigtig glad for jeg ikke tog mere... fik det os helt skidt med det fordi jeg egentlig i min tvivl godt vidste at man ikke måtte..

Ja, der er også så meget man skal tænke på, godt at det er til et dejligt formål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Ja, der er også så meget man skal tænke på, godt at det er til et dejligt formål

Hihi helt bestemt... men skal da fremover lige være lidt mere vågen der sku nødig ske noget.... Hvad med Cola ved du det? er det, det samme? for det har jeg altså fået rigtig meget lyst til efter jeg er blevet gravid

Anmeld

1. januar 2011

FrkLarsen

louise4060 skriver:

ja kan godt huske hvordan du gik og skulede til din energidrik i køleren da du var med rogn hehe

Hahahaha, ja, fordælen hvor var den svær at holde fingrende fra!!  

Anmeld

1. januar 2011

Brams

Anonym skriver:

Hihi helt bestemt... men skal da fremover lige være lidt mere vågen der sku nødig ske noget.... Hvad med Cola ved du det? er det, det samme? for det har jeg altså fået rigtig meget lyst til efter jeg er blevet gravid

Det man skal passe på med er indtagelsen af for meget koffein. Jeg droppede f.eks. kaffe og the til fordel for sodavand, for det ville jeg helst have af de ting man drikker i det daglige og for at undgå for meget koffein valgte jeg bare én ting. Jeg drak dog først sodavand efter uge 12.

Var nok lidt pylret, men vi havde prøvet i 12 år inden vi fik vores lille prinsesse, så jeg ville gøre hvad som helst for at der ikke skulle ske hende noget

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Det man skal passe på med er indtagelsen af for meget koffein. Jeg droppede f.eks. kaffe og the til fordel for sodavand, for det ville jeg helst have af de ting man drikker i det daglige og for at undgå for meget koffein valgte jeg bare én ting. Jeg drak dog først sodavand efter uge 12.

Var nok lidt pylret, men vi havde prøvet i 12 år inden vi fik vores lille prinsesse, så jeg ville gøre hvad som helst for at der ikke skulle ske hende noget

årh ja. men tillykke med at det lykkedes jer at få en smuk pige

Anmeld

1. januar 2011

Brams

Anonym skriver:

årh ja. men tillykke med at det lykkedes jer at få en smuk pige

Tak  Hun var det hele værd

Anmeld

1. januar 2011

Isabella_mor

Cola indeholder dog ikke så meget koffein som kaffe gør..

men man kan drikke koffeinfri kaffe... hvis det er...

det gjorde jeg de første 3 mdr. og gik derefter over til alm kaffe for at få lidt gang i systemet pga forstoppelse som jeg døjede med i midten af min graviditet

de anbefaler 3 kopper kaffe om dagen. det skulle ikke skade... men at drikke for meget kaffe under graviditeten kan give baby knap så stærke knogler osv. plus at al den energi man får af at drikke kaffe eller the eller cola går jo også til baby, så derfor fraråder man at drikke energidrikke da de oftest indeholder meget mere koffein end kaffe eks. gør..

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

Cola indeholder dog ikke så meget koffein som kaffe gør..

men man kan drikke koffeinfri kaffe... hvis det er...

det gjorde jeg de første 3 mdr. og gik derefter over til alm kaffe for at få lidt gang i systemet pga forstoppelse som jeg døjede med i midten af min graviditet

de anbefaler 3 kopper kaffe om dagen. det skulle ikke skade... men at drikke for meget kaffe under graviditeten kan give baby knap så stærke knogler osv. plus at al den energi man får af at drikke kaffe eller the eller cola går jo også til baby, så derfor fraråder man at drikke energidrikke da de oftest indeholder meget mere koffein end kaffe eks. gør..

Ja lige præcis... og er da os rigtig glad for at jeg lyttede til mig selv da min krop sagde stop...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.