Må man drikke energi drik når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Anonym trådstarter

Min veninde tilbød mig igår aftes en enkelt energi drik da de ikke havde mere juice og sodavand.. X-ray men jeg tog kun en halv af de helt små dåser, fordi jeg blev i tvivl om man overhovedet må drikke energi drik ? Mener jeg ikke selv man må så jeg stoppede og tog vand istedet.. Jeg er 10+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

louise8723

På de fleste energidrikke står der på dåsen at man frarådes at drikke det når man er gravid

Anmeld

1. januar 2011

FrkLarsen

louise4060 skriver:

På de fleste energidrikke står der på dåsen at man frarådes at drikke det når man er gravid

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

jeg har siddet og kigget X-ray igennem og kan ikke finde noget som helst :s

Anmeld

1. januar 2011

louise8723

Anonym skriver:

jeg har siddet og kigget X-ray igennem og kan ikke finde noget som helst :s

som jeg skrev.. på de fleste.. men det må jo gøre sig gældende for dem alle da de jo alle falder under energi drik..

Grunden til at det ikke er godt for baby er fordi at der en enorm mængde coffein i som gir dig et mega energi boost..  får dit hjerte til at banke hurtigere bl.a. og får et lille myr som allerede i forvejen har et hurtigt tempo så er det ikke så godt.

Anmeld

1. januar 2011

louise8723

FrkLarsen skriver:

ja kan godt huske hvordan du gik og skulede til din energidrik i køleren da du var med rogn hehe

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

som jeg skrev.. på de fleste.. men det må jo gøre sig gældende for dem alle da de jo alle falder under energi drik..

Grunden til at det ikke er godt for baby er fordi at der en enorm mængde coffein i som gir dig et mega energi boost..  får dit hjerte til at banke hurtigere bl.a. og får et lille myr som allerede i forvejen har et hurtigt tempo så er det ikke så godt.

så var det vidst meget godt jeg stoppede da jeg blev i tvivl.. er i forvejen ikke til energi drik så det vidst meget godt.. vil ik ha der sker noget med mit lille pus ... siger tak for svaret ihvertfald

Anmeld

1. januar 2011

louise8723

Anonym skriver:

så var det vidst meget godt jeg stoppede da jeg blev i tvivl.. er i forvejen ikke til energi drik så det vidst meget godt.. vil ik ha der sker noget med mit lille pus ... siger tak for svaret ihvertfald

Det var så lidt

Anmeld

1. januar 2011

Brams

Anonym skriver:

Min veninde tilbød mig igår aftes en enkelt energi drik da de ikke havde mere juice og sodavand.. X-ray men jeg tog kun en halv af de helt små dåser, fordi jeg blev i tvivl om man overhovedet må drikke energi drik ? Mener jeg ikke selv man må så jeg stoppede og tog vand istedet.. Jeg er 10+1

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg aldrig ville drikke det mens jeg var gravid, så godt du kun drak den ½

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg aldrig ville drikke det mens jeg var gravid, så godt du kun drak den ½

Ja for søren... er da os rigtig glad for jeg ikke tog mere... fik det os helt skidt med det fordi jeg egentlig i min tvivl godt vidste at man ikke måtte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.