Den dårligste mor.... EVER = mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Minmio

Jeg mener det samme som de andre, du er IKKE en dårlig mor, du gjorde det jo ikke med vilje. Og sådan nogle små uheld sker i alle hjem.

Min datter kom også galt afsted da vi fjollede i sofaen idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Rosa

Du er OVERHOVEDET ikke en dårlig mor - det var jo et UHELD!!!  Hold så lige op med at dunke dig selv oven i hovedet - jeg vil vove den påstand at hvis ens barn aldrig er trillet af sofaen/sengen/puslebordet, har slået sig eller fået en skramme så pylrer man alt for meget!!! Det er selvfølgelig rigtig rigtig synd for din dejlige pomfrit at han brændte sig, men han kan sikkert ikke engang huske at det er sket nu, og han er så fin som ny igen om nogle uger. 

Og jeg står ved at han absolut er en af de lækreste unger jeg nogensinde har set - de briller og de dejlige øjne smelter mit hjerte 

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

Svarer lige alle over en kam. Vil ikke oppe tråden for meget da jeg kan se at min tråd er dobbeltpostet. (det var ik lige meningen)

Men jer der har svaret i denne tråd skal have 1000 mange tak for alle de søde ord. De varmer virkelig helt ind i hjertet. hvad skal man dog gøre uden jer. i forstår at få en op på hesten igen.

TAK PIGER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.