Den dårligste mor.... EVER = mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

FruEllingsen

Ja sådan har jeg det i hvert fald lige nu

På Marcus værelse er der ikke ret højt til loftet, og da vi legede der nede i formiddag ville jeg lige løfte ham op for at lugte om der var noget i bleen. havde bare ikke tænkt på at jeg stod lige under lampen (hvis pærer bliver MEGA varme)

Så nu har han fået et brændmærke i panden Er tudefærdig hver gang jeg ser det. har SÅ dårlig samvittighed over for min lille mus.

Åhhh hvor er jeg bare en dårlig mor.

Det midterest billede er fra i formiddag og de 2 andre er lige taget nu her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

bette

der er ik noget billede..

men er helt sikker på du ikke skal føle dig som en dårlig mor.. du gjorde det jo som du selv skriver ikke med vilje men fordi du skulle lugte til hans numse (egentlig et underligt fænomen at gøre når man tænker over det hehe) 

så op med panden igen og vær glad :) 

Anmeld

1. januar 2011

bette

hov nu kom billederne.. 

hold da op et mærke han har fået.. hva er det for en pære?? 

men igen.. du skal da ik føle dig som en dårlig mor.. en dårlig mor ville være en som ikke gad tjekke om han havde puha i måsen.. og lod det være så han fik rød numse... og det gjorde du jo ik.. :) 

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

bette skriver:

hov nu kom billederne.. 

hold da op et mærke han har fået.. hva er det for en pære?? 

men igen.. du skal da ik føle dig som en dårlig mor.. en dårlig mor ville være en som ikke gad tjekke om han havde puha i måsen.. og lod det være så han fik rød numse... og det gjorde du jo ik..  

1000 tak. det varmer. føler mig bare som den største nitte mor.

Ved ikke helt hvad det er for en pære. men nu har jeg insisteret på en ny lampe til børneværelset. så det ikke sker igen.

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Ej Undskyld jeg smiler, men søde Søs, det var jo bestemt ikke med vilje

Jeg ved du er den bedsteste bedste mor du kan være, og helt ærligt, det er menneskeligt at lave fejl!

Kan du huske da jeg tabte Liam ned af puslebordet? Guess what, han lever endnu Og Marcus ser nu ikke videre betuttet ud

Knus Line, der havde en søn med den STØRSTE bule, så du er bestemt ikke en skidt mor fordi du kan til at svide ham lidt af, de skal jo trods alt holdes til ilden de babyer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Ja sådan har jeg det i hvert fald lige nu

På Marcus værelse er der ikke ret højt til loftet, og da vi legede der nede i formiddag ville jeg lige løfte ham op for at lugte om der var noget i bleen. havde bare ikke tænkt på at jeg stod lige under lampen (hvis pærer bliver MEGA varme)

Så nu har han fået et brændmærke i panden Er tudefærdig hver gang jeg ser det. har SÅ dårlig samvittighed over for min lille mus.

Åhhh hvor er jeg bare en dårlig mor.

Det midterest billede er fra i formiddag og de 2 andre er lige taget nu her.

Hov, hvorfor dælen har du 2 af samme tråd Mærkeligt

Anmeld

1. januar 2011

Isabella_mor

det er jo noget der er sket ved et uheld...

og hold kæft hvor er han sød med de briller der...

Anmeld

1. januar 2011

Bare mig..

Det er dælme også noget af et sår

Men op med humøret, du kom jo til det i en god mening..

Ja, jeg vågnede i morges ved, at min datter fakdt ud af vores seng Havde taget hende over i sengen så "vi" kunne lege med hendes legetøj stille og roligt, og vups, falder jeg i søvn, og vågner lidt efter ved et ordentligt bump. Kan ikke se hende i sengen og tør sgu næsten ikke kigge ned, men selvfølgelig gør jeg det, og dér ligger hun lige så stiv og kigget op på mig, og i det hun får øje på mig, stikker hun i det største skrig.. Nøjh jeg havde det skidt, men ingen buler eller noget blev det til..

Og du er IKKE IKKE IKKE en dårlig mor!!!!!! Du er den BEDSTE mor for din søn!

Anmeld

1. januar 2011

Mellepige

Du har jo ikke gjord det med vilje! Så du får lige en krammer  + Du er ikke en dårlig mor.

Blev nød til at kommentere, for (undskyld sproger) HOLD KÆFT han SÅ lækker!

Anmeld

1. januar 2011

JustAnotherName

Ååårhhh, lille pus.

Man får det så forfærdeligt som mor, når man laver bummertere. Men det sker, og man er nødt til at tilgive sig selv, og glæde sig over, at de stadig er i god behold ....selvom det gik galt.

Du gjorde det jo ikke med vilje!!
Men derfor kender jeg godt følelsen, og kan godt forstå, at du er rigtig ked af det.

Det var da også smadder synd for ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.