Et mærkeligt nytår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

ooo

Her slog vi os rigtig løs.

Den stod på Nillers tunmousse og nachos (mærkelig kombi, men den fungerer for mig...) pyjamas og et par gode film.

Ville også blive ret skuffet hvis man var hos svigerfamilien og de diskede op med ... rugbrød? Glædelig nytår, og lad os endelig ikke fejre en skid. Når man er flere, kan man da godt piske lidt af en stemning op, men sådan skulle det ikke være, kan jeg fornemme.

Hvis vi havde været flere, stod den også på mad (som i rigtig mad, ikke jeg-er-gravid-og-spiser-virkelig-mærkeligt), pænt tøj og asti. Måske man skulle forsøge at gøre noget a la det næste år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Rosa

Hm, det lyder som noget af en blandet oplevelse, Kittycat  Men jeg er sikker på at nytårsaften ikke betyder mere end en enkelt dag - det er jo alle dagen imellem to nytårsaftener der rigtig tæller - og tænk bare, en af de dage bliver krølfisens fødselsdag  Uhhh, jeg GLÆDER mig til at læse din FB!!! 

Og din bamse, missekyllingen og dig kommer til at fejre masser af hygelige og festlige nytårsaftener sammen i fremtiden.

Sidste år sad vi i Paris, Svenskefanden og jeg på nytårsaften og DET var eddersparkeme en fesen oplevelse. Det der skulle have været århundredets romantiske oplevelse blev simpelthen så flovt. Der er nemlig indført en lov i Paris om at nytårsskyts er forbudt pga. de mange gamle huse  Så kl 00 var himlen bare sort og ikke en lyd hørtes som vi gik fra restauranten og til metroen, dødtrætte og ømme i hele kroppen. Så nytårsnat lå vi apatiske side ved side og gloede på BBC hvor raketterne bragede ned over smukke Moskva, London, San Fransisco og Rom, på et kedeligt hotelværelse...  ÆV!!!

Så jeg spår at en kedelig nytårsaften tegner godt for året der kommer  

Godt nytår til dig, smukkeste missekat! 2011 bliver da bomb!!! 

Kh

Rosa

Anmeld

2. januar 2011

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Hm, det lyder som noget af en blandet oplevelse, Kittycat  Men jeg er sikker på at nytårsaften ikke betyder mere end en enkelt dag - det er jo alle dagen imellem to nytårsaftener der rigtig tæller - og tænk bare, en af de dage bliver krølfisens fødselsdag  Uhhh, jeg GLÆDER mig til at læse din FB!!! 

Og din bamse, missekyllingen og dig kommer til at fejre masser af hygelige og festlige nytårsaftener sammen i fremtiden.

Sidste år sad vi i Paris, Svenskefanden og jeg på nytårsaften og DET var eddersparkeme en fesen oplevelse. Det der skulle have været århundredets romantiske oplevelse blev simpelthen så flovt. Der er nemlig indført en lov i Paris om at nytårsskyts er forbudt pga. de mange gamle huse  Så kl 00 var himlen bare sort og ikke en lyd hørtes som vi gik fra restauranten og til metroen, dødtrætte og ømme i hele kroppen. Så nytårsnat lå vi apatiske side ved side og gloede på BBC hvor raketterne bragede ned over smukke Moskva, London, San Fransisco og Rom, på et kedeligt hotelværelse...  ÆV!!!

Så jeg spår at en kedelig nytårsaften tegner godt for året der kommer  

Godt nytår til dig, smukkeste missekat! 2011 bliver da bomb!!! 

Kh

Rosa

FNIS, jeg læste det som, at Paris havde indført man ikke måtte nytårsKYSSE pga de gamle huse, det tog 4 gennemlæsninger før jeg fattede hvad du faktisk havde skrevet

Så nu må jeg hellere gå i seng, det der nytårssuppe med de 3 gamle damer har vidst trukket tænder ud her

Godt nytår Rosa, og sov godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.