Madpakke - gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Lone Jakobsen

Ej hvor latterligt med mælken. kan man ikke lave forældre ordning på stuen med den mælk ??

hun fik kvarte med med pølse, leverpostej og rejer og åd dem alle 3 kun en ostemad blev levnet, og dertil clementin og vindrue blev spist, så det var flot spist på 1 vuggestuedag synes jeg.

jamen synes også det er helt tåbeligt, men der er desværre ikke noget at gøre.

synes det er super at hun bare spiste så flot af sin allerførste madpakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Maise

nutche skriver:

jamen synes også det er helt tåbeligt, men der er desværre ikke noget at gøre.

synes det er super at hun bare spiste så flot af sin allerførste madpakke

jep og af den MEGET pædagoiske røde madkasse med et stort billed af hendes ansigt udenpå som jeg har lavet på nettet (el-gigantens hjemmeside). pædagoerne var begejstret. hun har lige lært at gå, så nu kan hun selv gå hen til køleskabet og tage den ud.

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

Maise skriver:

jep og af den MEGET pædagoiske røde madkasse med et stort billed af hendes ansigt udenpå som jeg har lavet på nettet (el-gigantens hjemmeside). pædagoerne var begejstret. hun har lige lært at gå, så nu kan hun selv gå hen til køleskabet og tage den ud.

nåhh hvor er det bare sødt hun må da også være vildt stolt.

Rasmus elsker alt der ligger i en madkasse

Anmeld

3. januar 2011

sarahb

nogle pasta skruer, stænger af agurk, rugbrødsmadder med pålæg, en fiske delle, rosiner, revet gulerod med rosiner, en skive æggekage, fuldkorns pandekage. Det var lige lidt herfra

Anmeld

3. januar 2011

Mi

Maise skriver:

ja jeg håber ikke det stiger , synes 2744-, er rigeligt når det er uden mad og bleer. idag spiste hun pælsemad, leverpostej og rejemad, samt clementiner og vindruer, så det gik godt med at spise med andre.

Her koster det 3310kr, men så er mad og bleer med. Men de bruger hverken bleer eller spiser for så meget. Det er bare meget dyrere at drive vuggestue som dagpleje.

Maja har madpakke med i legestue. Hun er to år. Det er kvarte rugbrødsmadder med kødpålæg, ost, leverpostej og lignende. Hun har ikke frugt med. Hvis hun har det vil hun kun spise frugt og ikke rugbrød.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.