Nyt år - ny frisure!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Fru'Rugaard

Den er svær syntes jeg
Men min kæreste syntes 'blondine'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

slettet_7530

Stotheara skriver:

Hej tøser!

Jeg går rundt med en idé om at få lavet noget nyt hår her straks efter nytår. Jeg har lige nu mørkt/næsten sort hår til skuldrene, og fik en tanke at jeg jo kunne gå tilbage til min oprindelige hårfarve som er blond. Jeg fandt en hjemmeside hvor man kan sætte forskellige frisurer på sig selv og se om f.eks pandehår klæder en, og her er hvad jeg fik ud af det..

Så hvad synes I, piger? Skal jeg forsøge at gå tilbage til blondine eller skal jeg blive i det mørke?

Med det mørke er du sofstikeret at se på

Anmeld

31. december 2010

bette

Stotheara skriver:

Hehe nej, det er det ikke Det er nogle jeg har sat på via hjemmesiden der Men tak for svar!

haha dohh snyder.. hehe.. faktisk har jeg selv prøvet hjemmesiden.. så lidt grimt at jeg ikke selv så at det var fake.. haha.. 

Anmeld

31. december 2010

JustAnotherName

Det lyse hår virker ikke rigtigt til din hud og dine mørke øjne.
Jeg syntes helt klart bedst om det MØRKE hår til dig.

Anmeld

1. januar 2011

sbs78

Det mørke er helt klart det flotteste

Anmeld

1. januar 2011

K&S

MØRKT

Anmeld

1. januar 2011

Christopher&Andreas

Stotheara skriver:

Hej tøser!

Jeg går rundt med en idé om at få lavet noget nyt hår her straks efter nytår. Jeg har lige nu mørkt/næsten sort hår til skuldrene, og fik en tanke at jeg jo kunne gå tilbage til min oprindelige hårfarve som er blond. Jeg fandt en hjemmeside hvor man kan sætte forskellige frisurer på sig selv og se om f.eks pandehår klæder en, og her er hvad jeg fik ud af det..

Så hvad synes I, piger? Skal jeg forsøge at gå tilbage til blondine eller skal jeg blive i det mørke?

sys mørkt ;0) hvor har du fundet den hjemmeside

Anmeld

3. januar 2011

Fru.Ø

Mørkt

Anmeld

3. januar 2011

>>Carina<<

Helt klart mørkt. Det ser knald godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.