Nyt år - ny frisure!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken hårfarve passer bedst til mig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.497 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. december 2010

FruSkruk

Hej tøser!

Jeg går rundt med en idé om at få lavet noget nyt hår her straks efter nytår. Jeg har lige nu mørkt/næsten sort hår til skuldrene, og fik en tanke at jeg jo kunne gå tilbage til min oprindelige hårfarve som er blond. Jeg fandt en hjemmeside hvor man kan sætte forskellige frisurer på sig selv og se om f.eks pandehår klæder en, og her er hvad jeg fik ud af det..

Så hvad synes I, piger? Skal jeg forsøge at gå tilbage til blondine eller skal jeg blive i det mørke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Na-Wi

Det var smart hvad hedder den hjemmeside ?

Jeg synes det mørke passer dig bedst

Anmeld

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

Stotheara skriver:

Hej tøser!

Jeg går rundt med en idé om at få lavet noget nyt hår her straks efter nytår. Jeg har lige nu mørkt/næsten sort hår til skuldrene, og fik en tanke at jeg jo kunne gå tilbage til min oprindelige hårfarve som er blond. Jeg fandt en hjemmeside hvor man kan sætte forskellige frisurer på sig selv og se om f.eks pandehår klæder en, og her er hvad jeg fik ud af det..

Så hvad synes I, piger? Skal jeg forsøge at gå tilbage til blondine eller skal jeg blive i det mørke?

MØRKT

Anmeld

31. december 2010

FruSkruk

Det er nemlig rigtig smart! Hjemmesiden hedder www.taaz.com og der kan man bare uploade sit eget billede og så kan man alt muligt både med hår makeup

Og tak for svar!  

Anmeld

31. december 2010

sofie85

Stotheara skriver:

Hej tøser!

Hva hedder den hjemmeside?

Jeg har stemt blankt da jeg synes begge dele passer dig lige godt.

Men så på den anden side, forandring fryder, så synes måske du skal prøve noget nyt Har du overvejet rødt hår?

Anmeld

31. december 2010

bette

du ligner en lækker latino med mørkt hår.. det er virkelig flot til dig..

og omg nogle smukke øjne du har.. er det dine egne vipper?

Anmeld

31. december 2010

FruSkruk

bette skriver:

du ligner en lækker latino med mørkt hår.. det er virkelig flot til dig..

og omg nogle smukke øjne du har.. er det dine egne vipper?

Hehe nej, det er det ikke Det er nogle jeg har sat på via hjemmesiden der Men tak for svar!

Anmeld

31. december 2010

Diana...

HELT klart mørkt jeg blev lidt skræmt af det lyse  He he. 

Men hold op nogen smukke øjne du har og de vipper det er bare sådan nogen vi alle drømmer om. 

Anmeld

31. december 2010

Diana...

Stotheara skriver:

Hehe nej, det er det ikke Det er nogle jeg har sat på via hjemmesiden der Men tak for svar!

Nååå he he snyder  

Anmeld

31. december 2010

Pige2009

Brunette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.