En lille opdatering herfra.
Igår holdte vi nytårs aften hjemme ved mine forældre, og jeg sagde ligeud at jeg havde virkelig brug for at snakke med dem alle 3. Altså min mand, min mor og min far. Da det er jo dem der er en stor del af mit liv.
Jeg sagde ligeud hvordan jeg havde det, og jeg ikke var glad for mit arbejde som før. Og jeg er meget træt, og at jeg måske har brug for en smule støtte. Jeg fortalte om de mange episoder på mit arbejde som sårer mig, og at jeg ikke så stærk som jeg måske har været.
Det var meget svært for mig at komme ud med alt det jeg har gemt inde i mig selv i sååå lang tid.
Alle 3 kunne fuldt ud forstå mig, og til min store overraskelse, støtter de mig og bakker mig op. De sagde dog at jeg skulle have sagt det noget før, fordi at de kan mærke jeg er anderledes og SKAL have noget hjælp.
Min mor mener at jeg har stress og skal sygemeldes, min far mener det samme. Min mand mener at jeg skal snakke med min chef om at gå ned i tid, så jeg kan være hjemme noget mere. Og ligeså snart min mand genoptager sit arbejde (han venter på sin arbejdstilladelse, for vi er lige flyttet til DK fra Sverige) Så synes han at vi kan undvære min løn i den tid jeg har brug for at være mig selv. Og han bakker mig op med den ide at jeg hellere vil arbejde på et plejehjem eller lign.
Alt i alt, 1000 TAK til jer søde tøser. Uden jer havde jeg aldrig fået modet til at snakke med dem om det.
Anmeld