Jeg skriver her for jeg føler at jeg ikke rigtig kan få mig selv til at snakke med nogle om det.
Jeg føler at jeg mister mig selv snart. Det har været et meget hårdt år for os, og på arbejdet synes jeg ikke at det helt som det skal..
Mine kollegaer er vildt søde, slet ikke det, men der er jo INGEN der ved at jeg er brudt sammen inden i.
Jeg arbejder inden for salg og service, det vil sige at vi på arbejdet har tæt kundekontakt. Kunderne tager næsten aldrig hensyn til at vi er også mennesker og også har følelser.
Der er så mange sure mennesker, der bare går amok over ingentingting. Det kan være ALT fra en fejl fra en anden afdeling eller at jeg er snottet. Mange er sure før de kommer til, fordi at der måske sket dem noget tidligere på dagen, også går det lige over os.
Jeg arbejder ca, til klokken 18:30 så er jeg hjemme ved 7 tiden. På vej hjem skal jeg handle og lave aftensmad når jeg er hjemme. Vores barn sover ved 9 tiden og skal puttes osv. Derefter går jeg selv i seng. DØDTRÆT!
Før i tiden kunne jeg godt slippe de sure kommentarer fra kunder med det samme, men nu tør jeg ikke at sige noget til folk mere, jeg er virkelig blevet bange for omgivelserne, er der en der skælder mig ud, så tager jeg det med hjem. Men jeg kan ikke får mig selv til at sige til nogle at jeg er KED AF DET!. Jeg er begyndt at være angst og ked af det hele tiden. Derhjemme går det ud over min mand. Jeg prøver kun på at sige goddag, hvad kan jeg hjælpe med og farvel. For jeg er BANGE for at personen snerrer af mig.
Jeg kan ikke klare det mere, jeg er ikke glad for livet som jeg har været engang. Den eneste jeg har overskud til er vores barn.
Anmeld