hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hehe det går nok, men ja den scanning har jeg fået.

nå okay lyder spændende med 3d scanning, det har jeg aldrig prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Maja88

nutche skriver:

nå okay lyder spændende med 3d scanning, det har jeg aldrig prøvet

hehe nej det har jeg heller ikke.. men bliver meget spændene.. hele 40min hvor man bare kan få lov til at kigge på babyen.

nu mangler jeg bare at manden ville give accept til jeg må vide kønnet, men kommer nok ikke til at gå desværre.

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hehe nej det har jeg heller ikke.. men bliver meget spændene.. hele 40min hvor man bare kan få lov til at kigge på babyen.

nu mangler jeg bare at manden ville give accept til jeg må vide kønnet, men kommer nok ikke til at gå desværre.

he he, tænkte faktisk på dig idag, og om i mon vidste hvad i skulle have

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Hm, så er det da betryggende at være tilknyttet Kolding ... eller noget!

Ville bare sige, at smerterne, og faktisk også kvalmen, sagtens kan skyldes mavesyre. Det døjer jeg enormt meget med, men tager alminox tyggetabletter mod halsbrand, og det hjælper altså på mavesmerterne!

men tror ikke du skal være bange for det med kolding.

Hverken jeg eller min svigerinde har været tilknyttet kolding og tror måske det er derfor de var sådan

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

nutche skriver:

he he, tænkte faktisk på dig idag, og om i mon vidste hvad i skulle have

nej manden vil desværre ikke vide det, men vi er begge blevet spået til at den første bliver en pige så

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

nej manden vil desværre ikke vide det, men vi er begge blevet spået til at den første bliver en pige så

nej hvor spændende

min datter mener altså også at den næste der starter i dp her gerne må være en pige

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

nutche skriver:

nej hvor spændende

min datter mener altså også at den næste der starter i dp her gerne må være en pige

hehe har du kun drenge indtil nu?

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hehe har du kun drenge indtil nu?

he he, jeps

3 drenge plus Rasmus. så en pige til december vil passe mig fint Rasmus starter nemlig i børnehave til april 2012.

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

nutche skriver:

he he, jeps

3 drenge plus Rasmus. så en pige til december vil passe mig fint Rasmus starter nemlig i børnehave til april 2012.

hehe jamen så håber vi det er en pige hehe..

så kan hun kæreste lidt med emil eller mikkel

men altså jeg er total fatsvag. er stadig ikke med på forskellen mellem din dagpleje og den kommunale.. har hørt noget om at problemet er gæstedagpleje ved sygdom..

men er ja

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hehe jamen så håber vi det er en pige hehe..

så kan hun kæreste lidt med emil eller mikkel

men altså jeg er total fatsvag. er stadig ikke med på forskellen mellem din dagpleje og den kommunale.. har hørt noget om at problemet er gæstedagpleje ved sygdom..

men er ja

normalt er der problemer med gæstepleje ved privat dagpleje. men jeg har lavet aftale med 2 andre private (en i Aulum og en i Vildbjerg) så jeg har ikke det problem.

den store forskel er forældre indflydelsen. du har stor mulighed for at at være medbestemmende, og jeg har som dp. mere frie tøjler med hensyn til de oplevelser jeg kan give børnene.

men du har jo god tid til at tænke over det.... og når jeres baby er født, er i meget velkomne til at smutte forbi og hilse på, så i kan vurdere om det er noget for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.