hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. december 2010

Maja88

Hej alle i skønne piger...

først og fremmest godt nytår...

her sidder jeg så med kvalme og vildt meget ondt i toppen af maven.det er som om der er en som stikker mig med en kniv...

jeg er total i vildrede over hvad jeg skal gøre- for er ikke hjemme af ved Herning, men har nu haft ondt i 2 dage.. mærker babyen men ikke så vildt.

jeg skal til esbjerg og holde nytår.. ville i ringe til fødegangen i esbjerg eller????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

PernilleB

hvor langt er du henne..??? umeldbart tror jeg bare det er baby der hviler på dine ribben.. det gjorde min osse... og det gør lidt nas...!! og hvis din baby kigge ind ad så mærker man dem ikk helt vildt...

Anmeld

31. december 2010

Maja88

PernilleB skriver:

hvor langt er du henne..??? umeldbart tror jeg bare det er baby der hviler på dine ribben.. det gjorde min osse... og det gør lidt nas...!! og hvis din baby kigge ind ad så mærker man dem ikk helt vildt...

er 30+1. men det er inden ribbene det gør ondt.. er ca 5 cm over navlen...

Anmeld

31. december 2010

Lone Jakobsen

hvis du er i tvivl så er det bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt fødegangen kan hurtigt få dig ind til et lille check, hvis de ikke kan berolige dig over tlf.

så mit råd må være at du skal ringe.

Anmeld

31. december 2010

PernilleB

Maja88 skriver:

er 30+1. men det er inden ribbene det gør ondt.. er ca 5 cm over navlen...

hmm. ring og spørg.... det ville jeg gøre, og har osse gjort... har ringet rigtig mange gange til FG i min graviditet....

Anmeld

1. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

Hej alle i skønne piger...

først og fremmest godt nytår...

her sidder jeg så med kvalme og vildt meget ondt i toppen af maven.det er som om der er en som stikker mig med en kniv...

jeg er total i vildrede over hvad jeg skal gøre- for er ikke hjemme af ved Herning, men har nu haft ondt i 2 dage.. mærker babyen men ikke så vildt.

jeg skal til esbjerg og holde nytår.. ville i ringe til fødegangen i esbjerg eller????

hvordan gik det?

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

nutche skriver:

hvordan gik det?

jeg ringede til fødegangen i kolding, da den lå lige på vejen.

Hun lød virkelig sur og selvom jeg tudede i telefonen var hendes svar:

ja det lyder jo ikke til du er gået i fødsel, så det andet kan vi jo ikke gøre noget ved. godt nytår.....

og så lå hun på.

så jeg valgte at afvente og så måtte jeg jo forbi esbjerg sygehus hvis det blev ved. men kl 01 den 1 januar forsvandt det.

så min nytårsaften foregik med lidt mad og mig på en fatboy

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

jeg ringede til fødegangen i kolding, da den lå lige på vejen.

Hun lød virkelig sur og selvom jeg tudede i telefonen var hendes svar:

ja det lyder jo ikke til du er gået i fødsel, så det andet kan vi jo ikke gøre noget ved. godt nytår.....

og så lå hun på.

så jeg valgte at afvente og så måtte jeg jo forbi esbjerg sygehus hvis det blev ved. men kl 01 den 1 januar forsvandt det.

så min nytårsaften foregik med lidt mad og mig på en fatboy

hold op en snobbet jm.

jeg havde (ved barn nr. 2) på et tidspunkt nogle ubehagelige smerter i den ene side. jeg ringede til fg. som bad mig komme ind forbi. de tog sig god tid, var utroligt søde, og mente så at det var lidt luft der generede

så synes nok din jm. burde ha behandlet dig langt pænere.

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

nutche skriver:

hold op en snobbet jm.

jeg havde (ved barn nr. 2) på et tidspunkt nogle ubehagelige smerter i den ene side. jeg ringede til fg. som bad mig komme ind forbi. de tog sig god tid, var utroligt søde, og mente så at det var lidt luft der generede

så synes nok din jm. burde ha behandlet dig langt pænere.

ja og JM i herning sagde nemlig jeg skulle ringe ved det mindste... og havde det bare så skidt, men heligvis gik det væk...

men håber da de er flinkerei Herning hvis det skulle ske igen.

men min svigerinde har også kun haft dårlige oplevelser med Kolding 

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

ja og JM i herning sagde nemlig jeg skulle ringe ved det mindste... og havde det bare så skidt, men heligvis gik det væk...

men håber da de er flinkerei Herning hvis det skulle ske igen.

men min svigerinde har også kun haft dårlige oplevelser med Kolding 

har kun ros til Herning. de var meget søde ved mig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.