hvor mange af jer er....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Vidunderligeunger

Babyklar skriver:

manden har lige lagt syg med feber, opkast, tyndmave og hovedpine. - igår blev det så min tur med opkast og feber, så er spændt på om jeg klare mig okey igennem idag, vi får 5gæster til spisning..

ja så vil jeg hellere have halsbetændelse. Det andet der, er bare så afkræftende!!

Godt nytår til jer også, trods sygdom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

... syge i dag? Eller jeres mand/kæreste/barn?

Vi skulle ha været 12 i aften, men vi ender med at være 4 pga sygdom og frameldinger... 
Jeg er endda selv syg, halsbetændelse, snot ud over det hele, hævede øjne, nyser konstant og ja, er bare ynkelig.... Alberte hoster lidt og havde feber i foregårs aftes.. men er ellers sig selv..
Jesper havde lidt feber i nat og ondt i kroppen, som han selv sagde..

Så vi er godt med, vi har ellers ikke været syge i hhv. jeg selv 4 år og jesper 8.. Ja og alberte hele hendes liv

hvordan står det til ved jer?? 

PS, det gør mig ikke noget at skulle være hjemme i aften hihi

suuper profil billede forresten hvor hun dog ligner dig

Anmeld

31. december 2010

Carina1977

Babyklar skriver:

manden har lige lagt syg med feber, opkast, tyndmave og hovedpine. - igår blev det så min tur med opkast og feber, så er spændt på om jeg klare mig okey igennem idag, vi får 5gæster til spisning..

Du er godt klar over at sådan noget omgangssyge smitter via toilettet længe efter at i selv er blevet raske? Bare til info

Min storebror smittede mig på den måde sidste år. Han havde rigtig været ude og forurene mit toilet, og han var kommet over sin omgangssyge 3 dage forinden....og vupti så blev jeg syg ved at bruge toilettet.

Det eneste man kan gøre, er vel at desinficere sit toilet grundigt, når man selv har været ude og lave æhh bummelum

Bare lige et godt råd, hvis nu du ikke vidste det hehe  

Anmeld

31. december 2010

Moar2011

BlyViol skriver:

ja så vil jeg hellere have halsbetændelse. Det andet der, er bare så afkræftende!!

Godt nytår til jer også, trods sygdom

Taak og i lige måde - var os ved lægen igår, fik kur mod blærebetændelse, selvom min urin var fin, men min måde at beskrive smerterne på, var den sikkert på vej. - ik nok med det fik jeg bekræftet at jeg har plukveer, er det noget man skal regere på? Havde meget ondt men det skyldes nok også at jeg sådan brugte musklerne, til at kaste op.

Anmeld

31. december 2010

Moar2011

Carina1977 skriver:

Du er godt klar over at sådan noget omgangssyge smitter via toilettet længe efter at i selv er blevet raske? Bare til info

Min storebror smittede mig på den måde sidste år. Han havde rigtig været ude og forurene mit toilet, og han var kommet over sin omgangssyge 3 dage forinden....og vupti så blev jeg syg ved at bruge toilettet.

Det eneste man kan gøre, er vel at desinficere sit toilet grundigt, når man selv har været ude og lave æhh bummelum

det vidste jeg slet ikke . tak for info.

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

Babyklar skriver:

Taak og i lige måde - var os ved lægen igår, fik kur mod blærebetændelse, selvom min urin var fin, men min måde at beskrive smerterne på, var den sikkert på vej. - ik nok med det fik jeg bekræftet at jeg har plukveer, er det noget man skal regere på? Havde meget ondt men det skyldes nok også at jeg sådan brugte musklerne, til at kaste op.

hm, jeg havde mange voldsomme plukveer da jeg var gravid, og havde også konstant blærebetændelse, jeg var på penicillin kur i 8 mdr  under graviditeten :/ Jeg blev sygemeldt for det... Fordi min fødsel gik lidt igang i uge 25... Så ja, jeg mener du skal reagerer på det!! og vær standhaftig hvis du ringer til lægen. Min læge sagde nemlig da jeg ringede, "ja ja, vi har alle haft en plukve" Men da hun så kunne konstatere at min livmoderhals var væk så måtte hun jo pænt undskylde!

Anmeld

31. december 2010

Carina1977

Babyklar skriver:

det vidste jeg slet ikke . tak for info.

Det var så lidt....men jeg tror ikke der sker noget ved det, når blot man husker at gøre toilettet grundigt rent efter toilet-besøg. Jeg håber du har det rimeligt godt iaften, så du kan hygge dig med dine gæster  

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

her ser det heldigvis ud til at det er ved at være "drevet over"

Rasmus har en smule øjnbetændelse tilbage, som vi næsten har fået behandlet væk, og min og Elians astma er ikke helt på toppen.... men ellers er der ingenting, og vi håber det fortsætter et godt stykke ind i det nye år

god bedring til dig og alle andre der ligger brak pga. sygdom

puha, det lyder også til I har været godt med??

Det er bare så træls, også fordi det jo bare smitter sådan.. :/

tak!!! Det er du den enste der siger hihihi

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

Carina1977 skriver:

det vidste jeg egentlig godt, nu du siger det.. Men ja, decinficer decinficer decinficer!!!! 

Anmeld

31. december 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

puha, det lyder også til I har været godt med??

Det er bare så træls, også fordi det jo bare smitter sådan.. :/

tak!!! Det er du den enste der siger hihihi

puha ja, her har børnene haft feber, hovedpine og muskelsmerter plus selvfølgelig Rasmus´s skoldkopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.