hvor mange af jer er....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. december 2010

Vidunderligeunger

... syge i dag? Eller jeres mand/kæreste/barn?

Vi skulle ha været 12 i aften, men vi ender med at være 4 pga sygdom og frameldinger... 
Jeg er endda selv syg, halsbetændelse, snot ud over det hele, hævede øjne, nyser konstant og ja, er bare ynkelig.... Alberte hoster lidt og havde feber i foregårs aftes.. men er ellers sig selv..
Jesper havde lidt feber i nat og ondt i kroppen, som han selv sagde..

Så vi er godt med, vi har ellers ikke været syge i hhv. jeg selv 4 år og jesper 8.. Ja og alberte hele hendes liv

hvordan står det til ved jer?? 

PS, det gør mig ikke noget at skulle være hjemme i aften hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

tb

Det var da godt nok utroligt uheldigt med så meget frafald  herhjemme bliver vi 5 voksne og 2 børn, intet frafald  men lidt snottet er man da.. hehe..

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

tb skriver:

Det var da godt nok utroligt uheldigt med så meget frafald  herhjemme bliver vi 5 voksne og 2 børn, intet frafald  men lidt snottet er man da.. hehe..

havde helt glemt hvor træls det var at være snottet.. :/

GODT NYTÅR til jer i aften

Anmeld

31. december 2010

tb

BlyViol skriver:

havde helt glemt hvor træls det var at være snottet.. :/

GODT NYTÅR til jer i aften

i lige måde

Anmeld

31. december 2010

Carina1977

BlyViol skriver:

Vi skulle ha været 12 i aften, men vi ender med at være 4 pga sygdom og frameldinger... 
Jeg er endda selv syg, halsbetændelse, snot ud over det hele, hævede øjne, nyser konstant og ja, er bare ynkelig.... Alberte hoster lidt og havde feber i foregårs aftes.. men er ellers sig selv..

Så vi er godt med, vi har ellers ikke været syge i hhv. jeg selv 4 år og jesper 8.. Ja og alberte hele hendes liv

Der er ingen der som sådan er syge her. Vi bliver 7 i alt.

Den eneste der fejler noget her er mig, men det er noget der ikke kan gøres noget ved, og det smitter heller ikke. Jeg er begyndt at få blæresmerter igen  Har fået en meget sart blære, så den mindste påvirkning af den, giver mig store smerter. Og jeg er jo blevet gravid, så mine smerter skuldes helt sikkert det, da jeg ikke har blærebetændelse. Håber jeg kan få et par timer iaften, når vi skal spise, hvor jeg er smertefri....så er jeg taknemmelig.

Er der mange der er syge lige for tiden da?

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

Carina1977 skriver:

Der er ingen der som sådan er syge her. Vi bliver 7 i alt.

Den eneste der fejler noget her er mig, men det er noget der ikke kan gøres noget ved, og det smitter heller ikke. Jeg er begyndt at få blæresmerter igen  Har fået en meget sart blære, så den mindste påvirkning af den, giver mig store smerter. Og jeg er jo blevet gravid, så mine smerter skuldes helt sikkert det, da jeg ikke har blærebetændelse. Håber jeg kan få et par timer iaften, når vi skal spise, hvor jeg er smertefri....så er jeg taknemmelig.

Er der mange der er syge lige for tiden da?

tror de fleste jeg kender enten ER syge eller lige har været... Der florerer rigtig meget pt synes jeg.. Skulle ha været ude og shoppe igår med en veninde, men hun meldte afbud. Tog så en anden veninde med, og hun var også lidt sløj, hvilket jeg også var, men nytårstøjet skulle jo købes!

Anmeld

31. december 2010

Moar2011

BlyViol skriver:

manden har lige lagt syg med feber, opkast, tyndmave og hovedpine. - igår blev det så min tur med opkast og feber, så er spændt på om jeg klare mig okey igennem idag, vi får 5gæster til spisning..

Anmeld

31. december 2010

Becks

Mig!
Jeg ligger med snot, halsbetændelse, pandehulebetændelse og har det generelt dårligt
God bedring og godt nytår allesammen

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

Tutter skriver:

Mig!
Jeg ligger med snot, halsbetændelse, pandehulebetændelse og har det generelt dårligt
God bedring og godt nytår allesammen

så surt!! God bedring, og godt nytår trods alt..

Anmeld

31. december 2010

Lone Jakobsen

her ser det heldigvis ud til at det er ved at være "drevet over"

Rasmus har en smule øjnbetændelse tilbage, som vi næsten har fået behandlet væk, og min og Elians astma er ikke helt på toppen.... men ellers er der ingenting, og vi håber det fortsætter et godt stykke ind i det nye år

god bedring til dig og alle andre der ligger brak pga. sygdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.