Rose <3 skriver:
Rigtig godt nytår til jer, søde piger!
Her skal Malucca fejre nytår hos mormor og morfar.
Jeg skal til en stor fest, med venner, bekendte og nye mennesker, tror vi bliver omkring 60 mennesker.
Her er hvad vi skal spise (eller noget af det) 
Forretsbuffet -2 dele:
Dampet fiskeanretning med hvidvinsdampet laksefilet, hvid fiskefilet, rejer og dressing. Hertil friskbagt fransk baguette OG
Rejespyd med hvidløg og pesto.
Hovedretsbuffet - alt dette:
Oksemørbrad provencale med hvidløg og krydderurter
Kalvecuvette, kold i skiver med tunsauce
Kyllingespyd med chili
Ovnstegte kartofler med rosmarin og mild hvidløg
Flødebagte kartoffelskiver med eller uden hvidløg
Grøn luksus salat med iceberg, tomater, radiser, grønne asparges, gulerødder og peberfrugter
Broccolisalat med solsikkekerner, rosiner og bacon
Tomatsalat med mild mozzarella og basilikum
Tzatziki med hvidløg og agurk
Bearnaisesauce
Dessertbuffet - 3 dele:
Passionskage med chokobund OG
Italiensk moccakage med creme OG
Hjemmelavet vanille is-shot med jordbærcoulis

Hvis jeg nu finder en billig billet hjem, så kan jeg være i DK om ca 4 timer... Er der så mere mad tilbage? For så kommer jeg, hvis jeg må?
Jeg kunne spise ALT på den menu. Slet ikke misundelig!! 
Her i huset er det svigerfar der laver aftensmaden, og selvom bjørnens lillesøster holder stærkt på at det skal være frikadeller og pommes frites, så tror jeg nu nok han tryller en lammesteg i ovnen. Til dessert får vi nok kaffe og julekager (tror stadig der er 10 dåser tilbage) og ja.. Så står den jo på sodavand for mit vedkommende, selvom jeg mærker savnet af ASTI bliver liiidt større, jo længere vi ommer hen på dagen. Men det må vente til næste år.
Jeg håber I alle får et rigtig dejligt nytår i DK! Her på øerne vil vi gå en tur ned gennem byen inden midnat, og kl 00 vil vi stå på torvet og fyre krudt af, og se det store årstal (2010 lavet i olie-dåser på fjældet) bliver brændt af, og byde det nye år velkomment. Og mon så ikke vi smutter ind forbi et par venner til en lille fest? jo, det tror jeg 
GODT NYTÅR!