Godt nytår tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. december 2010

ChatH

Ja så blev det Nytårs aften igen igen...

for mig er dagen ikke noget særlig stort. vi laver lidt god mad, hygger med vores unger og et hold venner og deres datter så vi fejre det da i hvert fald. 

vi skal have forret bestående af en stor tallerken med et lille glas hummersuppe, lakseruller med krydderostfyld, tatziki og tunmousse. bagefter skal vi have raclette med alverdens tilbehør og tilsidst en dessert som gæsterne laver så det ved jeg ikke endnu.

vi skal spille gavespil og disney trivial ren råhygge!

HVad skal jeres aftener bestå af??

Et rigtig godt nytår til alle jer fantastiske damer der er en del af mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

TbCp

Også et godt nytår herfra.

I år skal vi holde et stille og roligt et. Vi har Liva hjemme og så kommer min veninde, som er alene med sin datter på 2 år og et vennepar som venter sig.

Til forret står den på butterdejspakker med rejefyld
Hovedret er oksemørbrad med hasselbagte kartofler og broccolisalat
Desserten bliver frugtsalat med råcreme.
Senere Kiks og ost
Og natmad bliver franskbrød med laks og rejer.

Har fået vennerne til at tage cranium med så det skal vi nok spille og så ellers hygge os.

Anmeld

31. december 2010

Skouboe

Vi bliver 8 voksne og 8 børn under 5, så det bliver rimeligt børnevenligt.. 

Mænnerne mødes hos os hvor vi skal være i aften og mandehørmer og laver mad og kvinderne mødes hos en af de andre der skal med med ungene og tøsesludrer og passer børn og gør sig lækre.

Så kommer vi med ungerne ved 17-17.30 tiden og kl 18 spiser vi forret. Vi skal have tapas, så der er noget for alle, inkl børnene. Det er samtidig deres aftensmad. 

Ved 19.30 tiden bliver ungerne puttet og så sætter de voksne sig til at spise hovedret. Jeg ved ikke hvad vi skal have til hovedret, for mændene holder kortene tæt til kroppen.

Til dessert skal vi have Tiramusu og til os der ikke bryder os om det (dvs. mig bl.a.) er der hjemmelavet regnbue is med masser af frisk frugt.

Godt nytår allesammen..

Anmeld

31. december 2010

oo

Vi blir de 3 musketerer fra skoven og vi skal have store bøffer, danabluekartofler og tomatsalat og asti og FÅRK! jeg har glemt at købe kransekage går det lige i dette sekund op for mig ....nåh! men det skal vi så IKKE have. men vi skal have vores faste Søren og Trine tradition til dessert: citornfromage på pulver. JÆS SIR!

og så skal vi leje film og stene og ikke se fyrværkeri, for vi vil ikke ud og gå med Sol klokken midnat, hvor hun nok hellere vil puttes. men altså...det går også nok. bare jeg har mine to elsklinge

GODT NYTÅR!

Anmeld

31. december 2010

Vingummien

Godt nytår

Skal spise ude ved mine forældre og så ellers bare hjem. Er kun mig og Emil så ender nok tidlig i seng i dag. Første gang jeg skal sidde selv og hader det, for hader fyrværkeri

Anmeld

31. december 2010

Klumpe-dumpe

Rigtig godt nytår til jer, søde piger!

Her skal Malucca fejre nytår hos mormor og morfar.

Jeg skal til en stor fest, med venner, bekendte og nye mennesker, tror vi bliver omkring 60 mennesker.

Her er hvad vi skal spise (eller noget af det) 

Forretsbuffet -2 dele:
Dampet fiskeanretning med hvidvinsdampet laksefilet, hvid fiskefilet, rejer og dressing. Hertil friskbagt fransk baguette OG
Rejespyd med hvidløg og pesto.

Hovedretsbuffet - alt dette:
Oksemørbrad provencale med hvidløg og krydderurter
Kalvecuvette, kold i skiver med tunsauce
Kyllingespyd med chili
Ovnstegte kartofler med rosmarin og mild hvidløg
Flødebagte kartoffelskiver med eller uden hvidløg
Grøn luksus salat med iceberg, tomater, radiser, grønne asparges, gulerødder og peberfrugter
Broccolisalat med solsikkekerner, rosiner og bacon
Tomatsalat med mild mozzarella og basilikum
Tzatziki med hvidløg og agurk
Bearnaisesauce

Dessertbuffet - 3 dele:
Passionskage med chokobund OG
Italiensk moccakage med creme OG
Hjemmelavet vanille is-shot med jordbærcoulis

Anmeld

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Rigtig godt nytår til jer, søde piger!

Her skal Malucca fejre nytår hos mormor og morfar.

Jeg skal til en stor fest, med venner, bekendte og nye mennesker, tror vi bliver omkring 60 mennesker.

Her er hvad vi skal spise (eller noget af det) 

Forretsbuffet -2 dele:
Dampet fiskeanretning med hvidvinsdampet laksefilet, hvid fiskefilet, rejer og dressing. Hertil friskbagt fransk baguette OG
Rejespyd med hvidløg og pesto.

Hovedretsbuffet - alt dette:
Oksemørbrad provencale med hvidløg og krydderurter
Kalvecuvette, kold i skiver med tunsauce
Kyllingespyd med chili
Ovnstegte kartofler med rosmarin og mild hvidløg
Flødebagte kartoffelskiver med eller uden hvidløg
Grøn luksus salat med iceberg, tomater, radiser, grønne asparges, gulerødder og peberfrugter
Broccolisalat med solsikkekerner, rosiner og bacon
Tomatsalat med mild mozzarella og basilikum
Tzatziki med hvidløg og agurk
Bearnaisesauce

Dessertbuffet - 3 dele:
Passionskage med chokobund OG
Italiensk moccakage med creme OG
Hjemmelavet vanille is-shot med jordbærcoulis

you go girl

Anmeld

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

Martin holder nytår hjemme, ALENE med 40 i feber og akut bronkitis!!! gæt hvem som er rigtig ked af den foranstaltning?

jeps, mig....

Nikoline og jeg holder nytår med mormor og morfar på Falster... men vi tager hjem imorgen, så jeg kan få ro i sindet ang. Martin, det er sgu lidt synd...

til forret skal vi have: tun musse med dild dressing og reje dressing og ciabatta flute

hovedretten er: culotte, bagte rodfrugter, bagte kartofler, champigninger og glaserede perleløg.... samt rødvinssauce

dessert: frugter, is, fløde og chokolade sovs!

Anmeld

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Ja så blev det Nytårs aften igen igen...

for mig er dagen ikke noget særlig stort. vi laver lidt god mad, hygger med vores unger og et hold venner og deres datter så vi fejre det da i hvert fald. 

vi skal have forret bestående af en stor tallerken med et lille glas hummersuppe, lakseruller med krydderostfyld, tatziki og tunmousse. bagefter skal vi have raclette med alverdens tilbehør og tilsidst en dessert som gæsterne laver så det ved jeg ikke endnu.

vi skal spille gavespil og disney trivial ren råhygge!

HVad skal jeres aftener bestå af??

Et rigtig godt nytår til alle jer fantastiske damer der er en del af mit liv

og.... godt nytår!

Anmeld

31. december 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

you go girl

Tak søde!

Rigtig godt nytår til dig og dine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.