Aprilmor11 skriver:
I starten ville det sikkert blive rigtig hårdt, og ja, måske fortryde, men hold ved din beslutning hvis det er .. Og det kan jo også være at du føler dig lettet over endelig at have gjort det, for du virker meget sikker på at det ikke skal være jer 2 ..
Jeg gik i næsten 1 år sådan og endte med at gå fra et forhold med en deprision , men har det fantastisk nu og har fået ny kæreste og venter en lille søn, og er sikker, at hvis det er dit valg skal du nok finde en fantastisk sød fyr ..
Tak for dit svar.. Ser lys forude:-)
Man er jo ligepludselig bange for at man aldrig finder en igen.. At græsset ikke er grønnere på den anden side og det her er det bedste jeg kan få. Man er bange for at stå alene og alt ligepludselig er meget hårdere end man havde regnet med.
Men håber jeg kan få noget bedre i fremtiden.
Det bliver hårdt men jeg skal klare det. Vi er nok nødt til at sælge vores hus men en del tab så bliver nok lidt hårdt økonomisk. Men det kan man vel også klare. Har andre gjort før mig.
Og hvis en 1 værelses er det eneste jeg har råd til bagefter så må det være det. Hellere det og være glad end at sidde her og være konstant sur, trist og fustreret.
Har en god familie der nok skal støtte mig.
Anmeld