Den svære beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

I starten ville det sikkert blive rigtig hårdt, og ja, måske fortryde, men hold ved din beslutning hvis det er .. Og det kan jo også være at du føler dig lettet over endelig at have gjort det, for du virker meget sikker på at det ikke skal være jer 2 ..

Jeg gik i næsten 1 år sådan og endte med at gå fra et forhold med en deprision , men har det fantastisk nu og har fået ny kæreste og venter en lille søn, og er sikker, at hvis det er dit valg skal du nok finde en fantastisk sød fyr ..

Tak for dit svar.. Ser lys forude:-)

Man er jo ligepludselig bange for at man aldrig finder en igen.. At græsset ikke er grønnere på den anden side og det her er det bedste jeg kan få. Man er bange for at stå alene og alt ligepludselig er meget hårdere end man havde regnet med.

Men håber jeg kan få noget bedre i fremtiden.

Det bliver hårdt men jeg skal klare det. Vi er nok nødt til at sælge vores hus men en del tab så bliver nok lidt hårdt økonomisk. Men det kan man vel også klare. Har andre gjort før mig.
Og hvis en 1 værelses er det eneste jeg har råd til bagefter så må det være det. Hellere det og være glad end at sidde her og være konstant sur, trist og fustreret.

Har en god familie der nok skal støtte mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

klmf

twinboys skriver:

Du har jo taget beslutningen... Hop ud i det og gå ind i det nye år uden ham... ellers skriver du samme indlæg til næste år... Kom videre han fortjener ikke dig og havet er fyldt med andre skønne fisk...

Majbritt

Tænker også at beslutningen ER truffet... Nu er det bare om at føre den ud i livet. Det kan så også være lettere sagt end gjort, men der er et liv efter forholdet som forhåbentligt byder på mange gode oplevelser

Anmeld

31. december 2010

majnr2

Det er svært og står selv midt i et brud. Det er det med at man i mange år har følt sig i et med en anden, så det at man ligepludselig føler der mangler en del af en, er næsten det der gør mest ondt.

Men jeg syntes helt klart du skal snakke med ham og hvis ikke det lykkedes, syntes jeg du skal gå din egen vej og finde lykken at andet sted.... Specielt inden i får børn, som du selv sige. ( jeg står alene og gravid nu, og ville ønske jeg var gået for læææææææææængst)

Anmeld

31. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Tak for dit svar.. Ser lys forude:-)

Man er jo ligepludselig bange for at man aldrig finder en igen.. At græsset ikke er grønnere på den anden side og det her er det bedste jeg kan få. Man er bange for at stå alene og alt ligepludselig er meget hårdere end man havde regnet med.

Men håber jeg kan få noget bedre i fremtiden.

Det bliver hårdt men jeg skal klare det. Vi er nok nødt til at sælge vores hus men en del tab så bliver nok lidt hårdt økonomisk. Men det kan man vel også klare. Har andre gjort før mig.
Og hvis en 1 værelses er det eneste jeg har råd til bagefter så må det være det. Hellere det og være glad end at sidde her og være konstant sur, trist og fustreret.

Har en god familie der nok skal støtte mig.

Det var godt

Held og lykke , godt vi kunne hjælpe

Ha' et godt nytår, og måske det går hurtigere end du selv tror, det hele skal nok selv falde på plads ..

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.