Overvejer at gå fra min kæreste igennem 5 år..
Har overvejet det de sidste 3-4 mdr. Men har gerne ville kæmpe for det. Føler bare jeg kæmper alene. Nu orker jeg ikke mere. Vi er ikke særlig gode til at tale sammen. Hver gang jeg prøver, siger han ingenting. Så et ret svært at få sagt de ting jeg føler. Når jeg endelig tager noget op snakker han mig efter munden og ingenting ændre sig.
Jeg elsker ham utrolig højt. Men kan ikke mere. Vi vil ikke de samme ting og vi prioritere meget forskelligt. Det sidste halve års tid har vi fjernet os meget fra hinanden. Vi er ikke så meget sammen, laver mest ting hver for sig. Når han er hjemme, ser han fjernsyn eller spiller. Han ordner ingen praktiske ting herhjemme. Det er mig der står for det. Kunne bare godt tænke mig en at deles med tingene om. Føler mig så alene i det her forhold. Er også mig der står for alt økonomi, handle, gå tur med hunde o.s.v.
Ja så nu tænker jeg det er bedre at stoppe nu inden vi får børn og sådan. Jeg går og er ked af det og fustreret hele tiden. Når han ikke er her savner jeg ham. Men når han så er hjemme bliver jeg bare ked af at han ikke rigtig gider mig. Han finder enhver undskyldning for ikke at være hjemme. Han er ikke særlig sød overfor mig. Mest småting, men her forleden skulle han komme hjem, hvor vi ikke havde set hinanden i en uge. Om eftermiddagen snakker vi sammen og jeg siger jeg har handlet ind til lækker mad og hygge når han kommer hjem. Skriver til ham en time inden han er hjemme at jeg er gået i gang med maden. Da han så kommer ind af døren siger han at han ikke er sulten og han skal drikke øl med en kammerat.. Så jeg smed maden ud... Det er nok en lille ting men er bare, at han ikke har omtanke nok til at sige det inden jeg går i gang.
Ja er sikker på han måske heller ikke synes det er fantastisk og han ser mig som værende sur og trist hele tiden. Så ja jeg tror vi er nødt til at sige stop nu og komme videre med vores liv...
Men hold kæft hvor er det hårdt.
Anmeld