Rosa skriver:
Pyyh, I dag gik det så den modsatte vej. 45 minutter gik der før han græd færdig og sov. Jeg var inde flere gange (6-7 gange) UDEN at tage ham op, men nussede ham bare på kinden i ca. 10 sekunder og gik ud igen
Usch!!! Usch usch usch!!!!
Jeg synes det er frygteligt!!! Jeg tænker hele tiden "ej, men for fanden - han er måske også lidt varm/tørstig/for lille/for ked af det, så jeg må hellere bare tage ham op og vugge ham til han sover" - men i samme sekund jeg tager ham op så ved jeg jo også at han er HELT okay, og nærmest klar til at lege med det samme og så kan vi begynde forfra...
Æv, jeg hader at være "onde mor", men igen - natten er til at sove i og børn skal sove så de kan blive store og sunde og raske og glade!
Rosa - knap så kæphøj i dag
Rigtig godt kæmpet, Rosa
Det skal nok gå fremad, men der er gode dage og dårlige dage....sådan er det også her selvom vi har været igang meget længere tid end jer. Her til aften græd Runa også hjerteskærende og rasende på samme tid...men ja natten ER til at sove i, og vi ved at det er det bedste for vores børn, derfor klør vi på og bider gråden i os 

Anmeld