Opdatering på godnat og sov godt LIGHT - 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Rosa

Pyyh, I dag gik det så den modsatte vej. 45 minutter gik der før han græd færdig og sov. Jeg var inde flere gange (6-7 gange) UDEN at tage ham op, men nussede ham bare på kinden i ca. 10 sekunder og gik ud igen  Usch!!! Usch usch usch!!!!   Jeg synes det er frygteligt!!! Jeg tænker hele tiden "ej, men for fanden - han er måske også lidt varm/tørstig/for lille/for ked af det, så jeg må hellere bare tage ham op og vugge ham til han sover"  - men i samme sekund jeg tager ham op så ved jeg jo også at han er HELT okay, og nærmest klar til at lege med det samme og så kan vi begynde forfra...

Æv, jeg hader at være "onde mor", men igen - natten er til at sove i og børn skal sove så de kan blive store og sunde og raske og glade!

Rosa - knap så kæphøj i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

MORJESPERSEN

Rosa skriver:

Pyyh, I dag gik det så den modsatte vej. 45 minutter gik der før han græd færdig og sov. Jeg var inde flere gange (6-7 gange) UDEN at tage ham op, men nussede ham bare på kinden i ca. 10 sekunder og gik ud igen  Usch!!! Usch usch usch!!!!   Jeg synes det er frygteligt!!! Jeg tænker hele tiden "ej, men for fanden - han er måske også lidt varm/tørstig/for lille/for ked af det, så jeg må hellere bare tage ham op og vugge ham til han sover"  - men i samme sekund jeg tager ham op så ved jeg jo også at han er HELT okay, og nærmest klar til at lege med det samme og så kan vi begynde forfra...

Æv, jeg hader at være "onde mor", men igen - natten er til at sove i og børn skal sove så de kan blive store og sunde og raske og glade!

Kan godt forstå du syndes det er hårdt, men syndes det er super flot du holder i og kæmper... det skal nok bære frugt...

Syndes du er så sej

Anmeld

30. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan huske det lige så tydeligt, da vi var igennem det samme. Men hold ud - du skal nok klare det og inden længe kan du putte ham uden problemer. Men ja, det er rigtig hårdt de dage det står på.

Det er rigtig flot gået af dig  

Anmeld

30. december 2010

Rosa

MORJESPERSEN skriver:

Kan godt forstå du syndes det er hårdt, men syndes det er super flot du holder i og kæmper... det skal nok bære frugt...

Syndes du er så sej

Tusind tak - det er dejligt at høre... Lige nu føler jeg mig bare som en rigtig tarvelig mor  Men jeg gør det jo for hans skyld og det er det rigtige at gøre... Ville bare ønske man kunne springe resten af denne uge over 

Anmeld

30. december 2010

Ina33

Rosa skriver:

Uha jeg kender godt følelsen og metoden. Hvor længe har i været i gang?

Jeg kan huske da min søn var 8-9 mdr., og sundhedsplejersken sagde til mig, at jeg bare skulle lade ham græde, og så gå ind og nusse ham på kinden ca. hvert 3-4 min., pyha jeg synes det var hårdt. Hos os tog det 2 dage!!!! 2 sølle dage!!! Og siden da har han elsket sin seng, og gør det stadig nu som 5 årig, så det var det hele værd.

Held og lykke med sov godt projektet.

(Det skal lige tilføjes at min søn herefter nægtede at blive ammet fra den ene dag til den anden - hmm måske som straffes? )

MVH

Louise Thorup

Anmeld

30. december 2010

Leonora

Rosa skriver:

Hej

Du skal vide at det er så flot det du gør...og jeg mener at du gør dig selv og din lille dreng en kæmpe tjeneste...og du må ikke give op fordi I har en dårlig aften....bliv ved så skal det nok give pote

Har selv brugt metoden og har følt det samme som dig....men lige pludselig finder han ud af det du mener det og at han skal sove selv.

Der gik ca 10 dage så sov min datter uden problemer og igennem hele natten..

Så keep up the good work..

Anmeld

30. december 2010

Holbæktrunten

Synes også du er sej - drop den dårlige samvittighed (så vidt mulig)

At tage ham op, er at gøre ham en bjørnetjeneste. Som du selv siger, så er natten til at sove i - uanset alder!

Så jeg hepper på dig, og følger med for det tilfælde at jeg kan drage nytte af dine erfaringer i fremtien

Anmeld

30. december 2010

Rosa

Loppe skriver:

Uha jeg kender godt følelsen og metoden. Hvor længe har i været i gang?

Jeg kan huske da min søn var 8-9 mdr., og sundhedsplejersken sagde til mig, at jeg bare skulle lade ham græde, og så gå ind og nusse ham på kinden ca. hvert 3-4 min., pyha jeg synes det var hårdt. Hos os tog det 2 dage!!!! 2 sølle dage!!! Og siden da har han elsket sin seng, og gør det stadig nu som 5 årig, så det var det hele værd.

Held og lykke med sov godt projektet.

(Det skal lige tilføjes at min søn herefter nægtede at blive ammet fra den ene dag til den anden - hmm måske som straffes? )

MVH

Louise Thorup

Det er kun 3. aften i aften  I går gik det bare SÅ godt, han sov straks efter at jeg gik ud. 

Anmeld

30. december 2010

Ina33

Rosa skriver:

Det er kun 3. aften i aften  I går gik det bare SÅ godt, han sov straks efter at jeg gik ud. 

Hæng i, det skal nok lykkes for jer...

Anmeld

30. december 2010

Rosa

Tusind tak for de trøstende ord. Jeg har lige været inde og vende ham, han var faldet i søvn på maven, og jeg håbede næsten at han vågnede så jeg kunne knuge ham ind til mig og sige undskyld og aldrig aldrig gå fra ham igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.