Rosa skriver:
Pyyh, I dag gik det så den modsatte vej. 45 minutter gik der før han græd færdig og sov. Jeg var inde flere gange (6-7 gange) UDEN at tage ham op, men nussede ham bare på kinden i ca. 10 sekunder og gik ud igen
Usch!!! Usch usch usch!!!!
Jeg synes det er frygteligt!!! Jeg tænker hele tiden "ej, men for fanden - han er måske også lidt varm/tørstig/for lille/for ked af det, så jeg må hellere bare tage ham op og vugge ham til han sover" - men i samme sekund jeg tager ham op så ved jeg jo også at han er HELT okay, og nærmest klar til at lege med det samme og så kan vi begynde forfra...
Æv, jeg hader at være "onde mor", men igen - natten er til at sove i og børn skal sove så de kan blive store og sunde og raske og glade!
Rosa - knap så kæphøj i dag
Uha jeg kender godt følelsen og metoden. Hvor længe har i været i gang?
Jeg kan huske da min søn var 8-9 mdr., og sundhedsplejersken sagde til mig, at jeg bare skulle lade ham græde, og så gå ind og nusse ham på kinden ca. hvert 3-4 min., pyha jeg synes det var hårdt. Hos os tog det 2 dage!!!! 2 sølle dage!!! Og siden da har han elsket sin seng, og gør det stadig nu som 5 årig, så det var det hele værd. 
Held og lykke med sov godt projektet.
(Det skal lige tilføjes at min søn herefter nægtede at blive ammet fra den ene dag til den anden - hmm måske som straffes?
)
MVH
Louise Thorup
Anmeld