Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birthee skriver: Det er da træls... Jeg tror nu godt han kan sove i den længere tid, mon ikke han bare ligger sig på siden og sover, eller bøjer benene??? Men det er heller ikke så stort liggemål din barnevogn har - der er ikke mulighed for at han kan sove i dagplejens tvillingevogn??? Det gør det ældste/største barn hos min mor - så sparer dagplejeren også at have en barnevogn stående i hverdagene
Det er da træls... Jeg tror nu godt han kan sove i den længere tid, mon ikke han bare ligger sig på siden og sover, eller bøjer benene??? Men det er heller ikke så stort liggemål din barnevogn har - der er ikke mulighed for at han kan sove i dagplejens tvillingevogn??? Det gør det ældste/største barn hos min mor - så sparer dagplejeren også at have en barnevogn stående i hverdagene
da jeg købte den i ønskebørn sage han det var en nomalt størlse og han ville ku bruge den til han ikk skulle mere?? men min dreng er også stor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan sælge den der barnevogn og købe en klapvogn. I få mere og mere glæde af den. Den kan alligevel klappes helt ned og de sover også meget godt i den, jeg kender flere (inkl. mine børn) der sover ligeså godt på en klapvogn.
Det ville jeg også foreslå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128