hvad gør man lige?? (ffor lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

min søn er for lang til hans barnevogn?? der ca to cm tilbage så kan han ikk være i den mere skal man så købe en ny?? eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

PernilleB

puha... den er lidt svær... hvor gammel er han..??? der er januar udsalg i babysam... eller måske kan i finde en brugt.... men det er jo forskelligt.. sover han i den udenfor..??

Anmeld

30. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

PernilleB skriver:

puha... den er lidt svær... hvor gammel er han..??? der er januar udsalg i babysam... eller måske kan i finde en brugt.... men det er jo forskelligt.. sover han i den udenfor..??

han er 14 mdr idag og ja han sover ude i den og også i dp så han bruger den meget men problemet er han er en meget lamg dreng!

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Christina92!<3 skriver:

han er 14 mdr idag og ja han sover ude i den og også i dp så han bruger den meget men problemet er han er en meget lamg dreng!

hva mål er barnevognen..??

Anmeld

30. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

PernilleB skriver:

hva mål er barnevognen..??

den er 92 mener jeg ham sage nede i ønskebørn da jeg købte den at den var den nomalte størlse ! men min søn kan ikk være der i han ligger med hovdet helt oppe og bøger næsten benene nu han har lige hændel på  kassen. for neden.

Anmeld

30. december 2010

Mormilla

Jammen i kunne købe en ny barnevogn eller lade ham sove i en weekend seng i dagplejen...

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Christina92!<3 skriver:

den er 92 mener jeg ham sage nede i ønskebørn da jeg købte den at den var den nomalte størlse ! men min søn kan ikk være der i han ligger med hovdet helt oppe og bøger næsten benene nu han har lige hændel på  kassen. for neden.

mener jeg har set en herinde der sælger en barnevong der er 99 i liggemål... men kan ikk huske hva tråden hedder... men  kig i køb og salg...

Anmeld

30. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Mormilla skriver:

Jammen i kunne købe en ny barnevogn eller lade ham sove i en weekend seng i dagplejen...

nu har hun ikk mulihed for de kan sove inde ved hende?

Anmeld

30. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

PernilleB skriver:

mener jeg har set en herinde der sælger en barnevong der er 99 i liggemål... men kan ikk huske hva tråden hedder... men  kig i køb og salg...

kigger, tak

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.