dårligt af miig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Anonym trådstarter

det var ikk mening den her tråd skulle laves for folk ku hakke på hinaden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

det var ikk mening den her tråd skulle laves for folk ku hakke på hinaden

Der skal ikke hakkes, men din tråd gik lige hånd i hånd med en sideløbende debat.

Jeg syns du skal pakke en dejlig taske til dit barn og sende det til morfar i go tid, så du kan få lov til at gå i bad, barbere, ordne negle sætte hår og lægge lækker make up

Jeg ønsker dig en skøn aften

Ville ønske det var mig

Knus Jo

Anmeld

30. december 2010

MorTilGustav

Gustav på 14 mdr bliver også passet af min mor i morgen  Vi har været hos hende siden d 22. dec så jeg ved han kommer til at hygge sig med hende, min far og hendes veninde der kommer på besøg  Så fester jeg med nogle veninder med god samvittighed. Næste år er han nok bevidst om at det er en speciel dag og vil fejre det med mig

Anmeld

30. december 2010

SpunkenJo

MorTilGustav skriver:

Gustav på 14 mdr bliver også passet af min mor i morgen  Vi har været hos hende siden d 22. dec så jeg ved han kommer til at hygge sig med hende, min far og hendes veninde der kommer på besøg  Så fester jeg med nogle veninder med god samvittighed. Næste år er han nok bevidst om at det er en speciel dag og vil fejre det med mig

Lige præcis

Det ska da nydes mens de er så små de er ligeglade

- håber nogen af vores venner næste år lægger karrieren lidt på stand by og får nogle unger! Det er lidt æv at holde nytår bare to voksne og en rolling....

Go fest

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Der skal ikke hakkes, men din tråd gik lige hånd i hånd med en sideløbende debat.

Jeg syns du skal pakke en dejlig taske til dit barn og sende det til morfar i go tid, så du kan få lov til at gå i bad, barbere, ordne negle sætte hår og lægge lækker make up

Jeg ønsker dig en skøn aften

Ville ønske det var mig

Knus Jo

ja vil nyde de sidste år da han kun var næsten to mdr holdte jeg det med ham,, og har også besluttet miig for det føste og sidste gang jeg får ham passet den dag. næste år forstår han det nok bedere og der vil jeg holde det med ham

Anmeld

30. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

ja vil nyde de sidste år da han kun var næsten to mdr holdte jeg det med ham,, og har også besluttet miig for det føste og sidste gang jeg får ham passet den dag. næste år forstår han det nok bedere og der vil jeg holde det med ham

Det lyder som noget vi har talt om herhjemme

Når man kan bede om at få lov til at blive oppe med de voksne (ca. 3 år vil jeg gætte på) så bliver nytårsaften sgu da skideskæg med de små

- kender nogen som i mnge år (frem til de var 10-12 år tror jeg) snød ungerne ved at sætte urene 3 timer frem. Så spiste de tidligt og skød krudt af allerede kl. 21
Syns det er godt tænkt, for børnene er både med OG de får deres nødvendige søvn. Overvejer at stjæle ideen

Go fest, og kom nu godt ind i det nye år

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Det lyder som noget vi har talt om herhjemme

Når man kan bede om at få lov til at blive oppe med de voksne (ca. 3 år vil jeg gætte på) så bliver nytårsaften sgu da skideskæg med de små

- kender nogen som i mnge år (frem til de var 10-12 år tror jeg) snød ungerne ved at sætte urene 3 timer frem. Så spiste de tidligt og skød krudt af allerede kl. 21
Syns det er godt tænkt, for børnene er både med OG de får deres nødvendige søvn. Overvejer at stjæle ideen

Go fest, og kom nu godt ind i det nye år

mange tak det jeg mest bange for er at min søn er blivet en mor dreng for tiden, lå og sov idag i to timer imens kæresten lige tog ham og da han kom til miig var han helt vild og pyldere mega når han ser miig igen... siger min mormor også han er så dejlig nem og passe osv men når han ser miig osv såbliver han en anden dreng ved ikk om det nomalt???

Anmeld

30. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

mange tak det jeg mest bange for er at min søn er blivet en mor dreng for tiden, lå og sov idag i to timer imens kæresten lige tog ham og da han kom til miig var han helt vild og pyldere mega når han ser miig igen... siger min mormor også han er så dejlig nem og passe osv men når han ser miig osv såbliver han en anden dreng ved ikk om det nomalt???

Helt normalt not to worrie!

Jamen som du selv skriver går det godt, lige indtil han ser dig. Oog, hvis du er til fest er det "problem" jo lissom løst

Lad telefonen ligge i garderoben og giv nummeret på værten til morfar. Så ringer han hvis der sku opstå noget uopsætteligt.

Knus Jo
- som stadig er en smule misundelig he he!

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Helt normalt not to worrie!

Jamen som du selv skriver går det godt, lige indtil han ser dig. Oog, hvis du er til fest er det "problem" jo lissom løst

Lad telefonen ligge i garderoben og giv nummeret på værten til morfar. Så ringer han hvis der sku opstå noget uopsætteligt.

Knus Jo
- som stadig er en smule misundelig he he!

hehe

Anmeld

30. december 2010

Mormilla

Anonym skriver:

og lade min 14 mdr søn komme hjem til min far imorgen og jeg holder nytåraaften  sammen med min søster,bror,kæreste og svoger??

Kan ikke se noget problem i at du gør det Ta du ud og hyg dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.