Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det var ikk mening den her tråd skulle laves for folk ku hakke på hinaden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: det var ikk mening den her tråd skulle laves for folk ku hakke på hinaden
Gustav på 14 mdr bliver også passet af min mor i morgen Vi har været hos hende siden d 22. dec så jeg ved han kommer til at hygge sig med hende, min far og hendes veninde der kommer på besøg Så fester jeg med nogle veninder med god samvittighed. Næste år er han nok bevidst om at det er en speciel dag og vil fejre det med mig
MorTilGustav skriver: Gustav på 14 mdr bliver også passet af min mor i morgen Vi har været hos hende siden d 22. dec så jeg ved han kommer til at hygge sig med hende, min far og hendes veninde der kommer på besøg Så fester jeg med nogle veninder med god samvittighed. Næste år er han nok bevidst om at det er en speciel dag og vil fejre det med mig
SpunkenJo skriver: Der skal ikke hakkes, men din tråd gik lige hånd i hånd med en sideløbende debat.Jeg syns du skal pakke en dejlig taske til dit barn og sende det til morfar i go tid, så du kan få lov til at gå i bad, barbere, ordne negle sætte hår og lægge lækker make up Jeg ønsker dig en skøn aften Ville ønske det var mig Knus Jo
Der skal ikke hakkes, men din tråd gik lige hånd i hånd med en sideløbende debat.Jeg syns du skal pakke en dejlig taske til dit barn og sende det til morfar i go tid, så du kan få lov til at gå i bad, barbere, ordne negle sætte hår og lægge lækker make up Jeg ønsker dig en skøn aften Ville ønske det var mig Knus Jo
ja vil nyde de sidste år da han kun var næsten to mdr holdte jeg det med ham,, og har også besluttet miig for det føste og sidste gang jeg får ham passet den dag. næste år forstår han det nok bedere og der vil jeg holde det med ham
Anonym skriver: ja vil nyde de sidste år da han kun var næsten to mdr holdte jeg det med ham,, og har også besluttet miig for det føste og sidste gang jeg får ham passet den dag. næste år forstår han det nok bedere og der vil jeg holde det med ham
SpunkenJo skriver: Det lyder som noget vi har talt om herhjemme Når man kan bede om at få lov til at blive oppe med de voksne (ca. 3 år vil jeg gætte på) så bliver nytårsaften sgu da skideskæg med de små - kender nogen som i mnge år (frem til de var 10-12 år tror jeg) snød ungerne ved at sætte urene 3 timer frem. Så spiste de tidligt og skød krudt af allerede kl. 21 Syns det er godt tænkt, for børnene er både med OG de får deres nødvendige søvn. Overvejer at stjæle ideen Go fest, og kom nu godt ind i det nye år
Det lyder som noget vi har talt om herhjemme Når man kan bede om at få lov til at blive oppe med de voksne (ca. 3 år vil jeg gætte på) så bliver nytårsaften sgu da skideskæg med de små - kender nogen som i mnge år (frem til de var 10-12 år tror jeg) snød ungerne ved at sætte urene 3 timer frem. Så spiste de tidligt og skød krudt af allerede kl. 21 Syns det er godt tænkt, for børnene er både med OG de får deres nødvendige søvn. Overvejer at stjæle ideen Go fest, og kom nu godt ind i det nye år
mange tak det jeg mest bange for er at min søn er blivet en mor dreng for tiden, lå og sov idag i to timer imens kæresten lige tog ham og da han kom til miig var han helt vild og pyldere mega når han ser miig igen... siger min mormor også han er så dejlig nem og passe osv men når han ser miig osv såbliver han en anden dreng ved ikk om det nomalt???
Anonym skriver: mange tak det jeg mest bange for er at min søn er blivet en mor dreng for tiden, lå og sov idag i to timer imens kæresten lige tog ham og da han kom til miig var han helt vild og pyldere mega når han ser miig igen... siger min mormor også han er så dejlig nem og passe osv men når han ser miig osv såbliver han en anden dreng ved ikk om det nomalt???
SpunkenJo skriver: Helt normalt not to worrie!Jamen som du selv skriver går det godt, lige indtil han ser dig. Oog, hvis du er til fest er det "problem" jo lissom løst Lad telefonen ligge i garderoben og giv nummeret på værten til morfar. Så ringer han hvis der sku opstå noget uopsætteligt.Knus Jo- som stadig er en smule misundelig he he!
Helt normalt not to worrie!Jamen som du selv skriver går det godt, lige indtil han ser dig. Oog, hvis du er til fest er det "problem" jo lissom løst Lad telefonen ligge i garderoben og giv nummeret på værten til morfar. Så ringer han hvis der sku opstå noget uopsætteligt.Knus Jo- som stadig er en smule misundelig he he!
hehe
Anonym skriver: og lade min 14 mdr søn komme hjem til min far imorgen og jeg holder nytåraaften sammen med min søster,bror,kæreste og svoger??
og lade min 14 mdr søn komme hjem til min far imorgen og jeg holder nytåraaften sammen med min søster,bror,kæreste og svoger??
Kan ikke se noget problem i at du gør det Ta du ud og hyg dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128