dårligt af miig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

og lade min 14 mdr søn komme hjem til min far imorgen og jeg holder nytåraaften  sammen med min søster,bror,kæreste og svoger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Shibby

Tænkte nok der ville komme sådan et indlæg efter diskutionen i debatten med den dersens søster

Mit svar er: Nej. Det er ikk dårligt gjort af dig. Håber i begge får en dejlig aften

Anmeld

30. december 2010

sarahb

nej det er det ikke, selvom man er mor kan man godt ha en dag for sig selv. så om det er en almindelig onsdag eller nytårsaften er sådan set ligemeget..
Afsted og hyg dig..

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Tænkte nok der ville komme sådan et indlæg efter diskutionen i debatten med den dersens søster

Mit svar er: Nej. Det er ikk dårligt gjort af dig. Håber i begge får en dejlig aften

nej det var nu fordi min moster igår sage til miig ja jeg har aldrig fået passet mine 3 børn den dag jeg har det sådan kan man få børn kan man også ha dem den dag sage hun til mig så jeg fik det lidt dårligt og ville spøg!

Anmeld

30. december 2010

mortilflere

Nej , en dreng på 14 mdr er vel vantil at blive passet og et barn ved ikke hvad dag det er ...........

OG der er sg forskel på alderen i disse to sager

Anmeld

30. december 2010

SpunkenJo

mortilflere skriver:

Nej , en dreng på 14 mdr er vel vantil at blive passet og et barn ved ikke hvad dag det er ...........

OG der er sg forskel på alderen i disse to sager

På hvilken måde?

E barn på 14mdr kan jo rent faktisk huske det blir passet, det kan et barn på et par måneder altså ikke....

Det undrer mig egentlig, at du ikke mener det er værre med en på 14 mdr, idet man som 1 årig stadig kan have lidt seperationsangst....

Til TS: afsted med dig ud og nyd en enkelt aften som dig selv sammen med vennerne
- ville ønske vi havde mulighed for pasning i morgen....

Knus Jo

Anmeld

30. december 2010

Mi

Det er så absolut bare helt ok, syntes jeg. Hvordan er det anderledes som en tilfældig anden aften. Din søn har det jo dejlig ved morfar og du skal bare nyde din aften

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. december 2010

Shibby

SpunkenJo skriver:

På hvilken måde?

E barn på 14mdr kan jo rent faktisk huske det blir passet, det kan et barn på et par måneder altså ikke....

Det undrer mig egentlig, at du ikke mener det er værre med en på 14 mdr, idet man som 1 årig stadig kan have lidt seperationsangst....

Til TS: afsted med dig ud og nyd en enkelt aften som dig selv sammen med vennerne
- ville ønske vi havde mulighed for pasning i morgen....

Knus Jo

Sikke nogle gode svar der kommer fra dig i de her dage

Forstår heller ikke mortilfleres holdning,men tror vi forstår hendes lige så lidt som hun forstår vores

Hvis barnet,ligegyldig alderen-er tryg ved dem det skal passes ved-så kan jeg ikke se et problem i det

Håber TS og 14 mdr barn hver især får en kanon nytårsaften

Anmeld

30. december 2010

Diana...

sarahb skriver:

nej det er det ikke, selvom man er mor kan man godt ha en dag for sig selv. så om det er en almindelig onsdag eller nytårsaften er sådan set ligemeget..
Afsted og hyg dig..

Anmeld

30. december 2010

SpunkenJo

Shibby skriver:

Sikke nogle gode svar der kommer fra dig i de her dage

Forstår heller ikke mortilfleres holdning,men tror vi forstår hendes lige så lidt som hun forstår vores

Hvis barnet,ligegyldig alderen-er tryg ved dem det skal passes ved-så kan jeg ikke se et problem i det

Håber TS og 14 mdr barn hver især får en kanon nytårsaften

Alle har ret til hver sin holdning. Man sjal bare passe på med at tro ens egen er den eneste rigtige og ud fra den dømme alle andre.

Jeg kan tænke mit i det private og stille jeg, men ligefrem at stemple folk som dårlige mennesker på så sparsomme oplysninger...

Nå, det var ikke hva denne tråd handlede om

Jeg kan kun gentage: ville ønske det var mig der havde kunnet skaffe barnepige til nytåraften!

Go fest allesammen

Ps: hvordan skal man kunne blive "vant til at blive passet" hvis man ikke må.... Hvornår er det ok at blive passet? (mortilflere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.