anna-jonas skriver:
Pis osse, Katrine...............................
Kender godt det med, at hvis det skal være, så skal det være.......................og det er ALTID uden børn. Det duer ikke at mixe.
Men hvorfor holder i ikke fest derhjemme, dig, Kenneth og tøserne. Køber knaldperler, børnechampagne
, lækker mad.........fis og ballade
.
Godt nok slutter festen sikkert før midnat.......
................men så er der ligesom tid til kæresteting, ikke??
Vi skal være herhjemme, sammen med et vennepar der har et par tøser på samme alder som vores. 
Knus Mette
Det er simpelthen også dét vi er kommet frem til nu. Vi skal bare HYGGE os hjemme som familie. Stille og rolig nytårsafte, bare os fire.
Jeg starter lige med at tage på arbejde kl. 7-15.
Så hjem og have et bad, og klæde pigerne pænt på. Og selvom det kun er os selv, der fejrer nytår, så vil jeg også gøre lidt ekstra ud af mig selv, og stadse mig lidt op

Vi har givet de andre besked om, at vi nu har børnene selv. Og det er hverken for børnenes, vores egen eller andres skyld, hvis vi skulle komme alligevel.....Selvom vi overvejede det en del til at starte med. Men vi kom frem til, at det ikke ville være en fornøjelse for nogen.
Og så skyndte Kenneth sig ud her til aften, og handlede lidt lækkert, så vi kan lave god mad. Og der er købt en flaske rødvin til maden, og en mousserende (staves?) vin til desserten + chips og sager til aftens-guf. Så sådan må det blive. Og det skal nu også nok blive hyggeligt og godt.
Det er jo lige netop de tre mennesker, som jeg skal være sammen med, der betyder aller mest for mig, og som jeg elsker aller højest! Så det kan kun blive en god start på det nye år ....selvom børnene helt sikkert sover trygt i deres senge, når 2010 bliver til 2011
Nu er vi kommet frem til dén løsning, og jeg er afklaret og okay med, at det er sådan det bliver. Det var selvfølgelig bare lidt træls/skuffende, lige da ens planer gik i vasken.
Men sådan er livet jo ind imellem - især når man har børn, ikk 
GODT NYTÅR TIL JER ALLE SAMMEN !!!