Billig billig billig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

twinboys

Macrolf skriver:

Der ser fint ud.

Jeg syntes det virker underligt at du ikke vil ud med priserne, at du kun vil sende dem på pb. Der må da være en prisoversigt eller er det fordi der er forskel på hvem der spørger

Det er fordi alle på baby får rabat og det vedkommer ikke alle andre der ikke er på babysiden hvad i opnår af rabatter... så alle på baby får samme rabat...

De reele priser kan alle se på hjemmesiden... så gå du ind der og så kan du se hvad alle andre giver og ønsker du et tilbud også så kontakt mig...

Gør sørme ikke forskel på jer baby piger

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

twinboys

Mimbi skriver:

Nøj hvor det ser lækkert ud  

hvad er prisen ?

Tusind tak ja det kommer an på hvilken uge du ønsker...

Hvornår kunne du evt. tænke dig...

Sender dig en pb med priser

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

Weee wee så har jeg lige lejet uge 7 til en super pris, så skal det nok blive hyggeligt at komme lidt hjemmefra med knlgten og rigtig råhygge i den dejlige natur bliver fantastisk. Kan jo ikke bare sidde derhjemme og glane jo

Og selvom de egentlig selv skulle have brugt det i den uge, så var Majbritt så sød at leje det til os

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Tulipan skriver:

Weee wee så har jeg lige lejet uge 7 til en super pris, så skal det nok blive hyggeligt at komme lidt hjemmefra med knlgten og rigtig råhygge i den dejlige natur bliver fantastisk. Kan jo ikke bare sidde derhjemme og glane jo

Og selvom de egentlig selv skulle have brugt det i den uge, så var Majbritt så sød at leje det til os

Iiiihhh hvor er du sød... og ja i giver vel en kop varm kakao hvis vi kommer op til jer i sommerhuset... Ej pjat jeg håber i får en dejlig uge i sommerhuset og i naturen... Husk din computer for der er gratis internet...Du kan jo ikke undvære os søde baby-piger

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

twinboys skriver:

Iiiihhh hvor er du sød... og ja i giver vel en kop varm kakao hvis vi kommer op til jer i sommerhuset... Ej pjat jeg håber i får en dejlig uge i sommerhuset og i naturen... Husk din computer for der er gratis internet...Du kan jo ikke undvære os søde baby-piger

Majbritt

Det gør vi da helt sikkert

Super, lyder godt, s håber jeg bare jeg fatter at logge på det for det gratis internet der var i den hytte vi var i på fyn sidste år, det kunne man sku ikke logge på ellers var jeg bare dum

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Tulipan skriver:

Det gør vi da helt sikkert

Super, lyder godt, s håber jeg bare jeg fatter at logge på det for det gratis internet der var i den hytte vi var i på fyn sidste år, det kunne man sku ikke logge på ellers var jeg bare dum

Hvis du får problemer så ringer du bare til mig... Det er meget enkelt selv jeg kan fikse det... Du propper bare stikket ind i computeren og vupti så kan du komme på...

Lige før jeg kunne finde på at tage dig på ordet med den varme kakao

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

twinboys skriver:

Hvis du får problemer så ringer du bare til mig... Det er meget enkelt selv jeg kan fikse det... Du propper bare stikket ind i computeren og vupti så kan du komme på...

Lige før jeg kunne finde på at tage dig på ordet med den varme kakao

Majbritt

Det gør i da bare

Anmeld

7. januar 2011

betiinsen

hvad koster den i uge 26 eller uge 39 super flot

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

betiinsen skriver:

Sender dig lige en pb...

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

betiinsen skriver:

og tak søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.