Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad koster en uge i det vidunderlige sommerhus egentlig? og hvilke uger er det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: og jeg glæder mig til at høre om din uge når du vender hjem igen, eller mens du er der, for der er gratis internet i sommerhuset så husk computeren så jeg kan få en update... Majbritt
og jeg glæder mig til at høre om din uge når du vender hjem igen, eller mens du er der, for der er gratis internet i sommerhuset så husk computeren så jeg kan få en update...
Majbritt
Ja.. Vi tager skam computer med...
Har lige her i dag tænkt på, at jeg ville give min kæreste en ferie-gave i gave, når han har fødselsdag her i april... Hvad skal du ha' for det?? Og hvor ser det lækkert ud
LotteN skriver: Hvad koster en uge i det vidunderlige sommerhus egentlig? og hvilke uger er det?
Sender lige en pb til dig
Hej kunne godt finde på af give kæresten en gave i maj hva ville en uge koste der f.eks den uge hvor datoen 12 maj ligger i.han har nemlig fødselsdag den 12 maj ..
Hved ikke lige hva uge det er...
Men hva ville det koste..
Mvh Henriette
MoarJ skriver: Ja.. Vi tager skam computer med...
Smiler god idé du kan nemlig heller ikke undvære os...
Louisiana28 skriver: Har lige her i dag tænkt på, at jeg ville give min kæreste en ferie-gave i gave, når han har fødselsdag her i april... Hvad skal du ha' for det?? Og hvor ser det lækkert ud
Tak søde... sender dig lige en pb og god idé til gave...
eller hvornår det ville kunne lade sig gør i maj mdr ??
twinboys skriver: Smiler god idé du kan nemlig heller ikke undvære os...
Nej det kan jeg nemlig ikke... I er sq herlige herinde...
Henriettemortil4 skriver: Hej kunne godt finde på af give kæresten en gave i maj hva ville en uge koste der f.eks den uge hvor datoen 12 maj ligger i.han har nemlig fødselsdag den 12 maj .. Hved ikke lige hva uge det er... Men hva ville det koste.. Mvh Henriette
Sender dig lige en pb men søde uge 19 hvor den 12.maj ligger i er desværre væk... men uge 20 er ledig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128