vægten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

th

er i uge 13+4 tabt 6 kilo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mormilla

Jeg er i uge 27 og har taget ca.8kg på Håber ikke at jeg tager meget mere på!!!!

Anmeld

30. december 2010

tinasmor

milopilo skriver:

Årh bliver da helt depri af at læse dit indlæg  Jeg er 31+3 idag og har taget 13 kg på!!!!!!!!!!!  Øv....

lad være at være ked af det. Der vil altid være nogle der skriver at de kun har taget, 2-4- 6 kilo på.

Vi er alle forskellige. Lad være med at sammenligne (selv om det er drøn svært) det er da fint for dem som ikke tager så meget på, men det ER jo ikke det livet drejer sig om. Dit barn har det sundt og godt, og de fleste tager jo kiloerne igen inden 9 måneder efter de har født.

Jeg er sikker på du ser dejlig gravid ud, 13 kilo ekstra eller ej.

Anmeld

30. december 2010

Maria-s

Uge 30. Havde jeg taget  ca 13 kg. på

Er i dag 30+6 og må med røde øre indrømme at julen har kostet endnu et kg så i morges sagde den  ca. 14 kg siden graviditets start

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

tinasmor skriver:

lad være at være ked af det. Der vil altid være nogle der skriver at de kun har taget, 2-4- 6 kilo på.

Vi er alle forskellige. Lad være med at sammenligne (selv om det er drøn svært) det er da fint for dem som ikke tager så meget på, men det ER jo ikke det livet drejer sig om. Dit barn har det sundt og godt, og de fleste tager jo kiloerne igen inden 9 måneder efter de har født.

Jeg er sikker på du ser dejlig gravid ud, 13 kilo ekstra eller ej.

Hvor er du sød..  Jamen det også mest fordi jeg har så meget ekstra i forvejen som jeg ville af med inden, men nåede jeg ikke da jeg allerede blev gravid efter 1,5 måned uden pillerne.. Men ja det må jeg jo kæmpe med bagefter..

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

FrøkenHedegaard skriver:

EJJ; det må du ikke blive..

Jeg fik lavet kejsersnit i uge 39+0 - og havde taget 16 kg. på! Efter godt 14 dage var der røget 10 kg. af.. SÅ FUCK de skide kilo - der skal lidt på når man venter sig.. Og det er jo så forskelligt hvor meget man tager på

OP med humøret - det er snart 2011, så kommer din GULDKLUMP ud

Ja jeg må også prøve se så dejlig positivt på det  For du har jo ret, det vigtigste er hvad der sker i starten af det nye år.. så må kampen mod kiloene komme bagefter.. håber også jeg er en af dem som taber mig meget af at amme.. (ja altså hvis jeg kan amme)..

Anmeld

30. december 2010

Happiness

Kun 4 kg?! Det er da vildt. Undskyld jeg spørger (og du behøver ik svare.) men er du overvægtig? Moderkagen, fostervand og væske i kroppen vejer jo nærmest mere end 4 kg...

Jeg er kun i uge 13, og har indtil videre ikke taget på. Men min jordmoder og læge har begge sagt at jeg skal regne med at tage 10-15kg på, siden jeg er normalvægtig. Så synes det lyder ekstremt at du ik har taget mere på.

Men der er du jo bare heldig må man sige! Håber du kan holde det de sidste uger, så blir det jo ingen sag at smide igen

Anmeld

30. december 2010

oerbaek

MaybeMe skriver:

Kun 4 kg?! Det er da vildt. Undskyld jeg spørger (og du behøver ik svare.) men er du overvægtig? Moderkagen, fostervand og væske i kroppen vejer jo nærmest mere end 4 kg...

Jeg er kun i uge 13, og har indtil videre ikke taget på. Men min jordmoder og læge har begge sagt at jeg skal regne med at tage 10-15kg på, siden jeg er normalvægtig. Så synes det lyder ekstremt at du ik har taget mere på.

Men der er du jo bare heldig må man sige! Håber du kan holde det de sidste uger, så blir det jo ingen sag at smide igen

Ja jeg er lidt overvægtig, men det er mit 3 barn og jeg har kun taget 5 kg på første gang og 8 anden gang og begge gange var det tabt samme aften de var født om formiddagen, så jeg har ikke den store tildens til at tage voldsomt på under en graviditet, på trods af at jeg faktisk har fået store børn 3820 g og 3900 g 

Anmeld

30. december 2010

Happiness

oerbaek skriver:

Ja jeg er lidt overvægtig, men det er mit 3 barn og jeg har kun taget 5 kg på første gang og 8 anden gang og begge gange var det tabt samme aften de var født om formiddagen, så jeg har ikke den store tildens til at tage voldsomt på under en graviditet, på trods af at jeg faktisk har fået store børn 3820 g og 3900 g 

Det er stadig imponerende! Håber jeg er lige så heldig!

Tror bare ikke helt på jeg kan klare det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.