vægten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

oerbaek

Diana... skriver:

jeg er 35+ og jeg er på -4 kg så jeg har ikke taget på. 

hold da op har du haft det dårligt eller noget siden den ligefrem siger -4 kg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Diana...

oerbaek skriver:

hold da op har du haft det dårligt eller noget siden den ligefrem siger -4 kg???

Jeg jeg har været syg hele vejen igennem med opkast det er først her for et par uger siden ca at jeg kan styre kvalmen selv ellers har jeg fået hjælp med akupunktur og kvalmestillede. 

Anmeld

30. december 2010

fif

oerbaek skriver:

Hej

ved godt der har været et par af disse tråde, men hvor meget havde i taget på i uge 30???

jeg er 29+0 (30) i dag og har taget 4 kg på

Jeg tog ca 10kg på, og fik endda at vide jeg sku tage på da man taber det meste igen når man ammer Men det er da dejligt at du ik har taget mere på, og hvis barnet får det ska ha er det jo fint!!

Held og lykke, når dagen nu kommer

Hilsen Fie og lille Caia på 1 måned!!!

Anmeld

30. december 2010

oerbaek

fif skriver:

Jeg tog ca 10kg på, og fik endda at vide jeg sku tage på da man taber det meste igen når man ammer Men det er da dejligt at du ik har taget mere på, og hvis barnet får det ska ha er det jo fint!!

Held og lykke, når dagen nu kommer

Hilsen Fie og lille Caia på 1 måned!!!

det er mit 3 barn og jeg har heller ikke taget mere på de andre gange, tog 5 kg på første gang og min søn vejede 3820 ved fødslen og tog 8 kg på 2 gang og han vejede 3900 ved fødslen så jeg tror bestemt ikke de har manglet noget

Anmeld

30. december 2010

oerbaek

Diana... skriver:

Jeg jeg har været syg hele vejen igennem med opkast det er først her for et par uger siden ca at jeg kan styre kvalmen selv ellers har jeg fået hjælp med akupunktur og kvalmestillede. 

puha det lyder bestemt ikke rart.. jeg er så glad for at jeg ikke har haft kvalme, men har så fået en ret slem bækkenløsning i stedet

Anmeld

30. december 2010

Diana...

oerbaek skriver:

puha det lyder bestemt ikke rart.. jeg er så glad for at jeg ikke har haft kvalme, men har så fået en ret slem bækkenløsning i stedet

He he ja det har jeg så også fået og går med krykker. Men hvad der er jo det vær i sidste ende selv om det hård når det står på så det glemt når vi har dem i armene. 

Anmeld

30. december 2010

oerbaek

Diana... skriver:

He he ja det har jeg så også fået og går med krykker. Men hvad der er jo det vær i sidste ende selv om det hård når det står på så det glemt når vi har dem i armene. 

så slemt er mit dog ikke endnu, men jeg har da dage hvor jeg næsten ikke kan stå op

Du har da ikke været helt heldig i graviditeten hva??? Men ja det er jo rigtigt, det hele er glemt når man sidder med baby i armene jeg glæder mig så meget til at sidde med det lille pus i mine arme, men der er dog lidt længe til marts

Anmeld

30. december 2010

Fru.Mäes <3

milopilo skriver:

Årh bliver da helt depri af at læse dit indlæg  Jeg er 31+3 idag og har taget 13 kg på!!!!!!!!!!!  Øv....

EJJ; det må du ikke blive..

Jeg fik lavet kejsersnit i uge 39+0 - og havde taget 16 kg. på! Efter godt 14 dage var der røget 10 kg. af.. SÅ FUCK de skide kilo - der skal lidt på når man venter sig.. Og det er jo så forskelligt hvor meget man tager på

OP med humøret - det er snart 2011, så kommer din GULDKLUMP ud

Anmeld

30. december 2010

oerbaek

milopilo skriver:

Årh bliver da helt depri af at læse dit indlæg  Jeg er 31+3 idag og har taget 13 kg på!!!!!!!!!!!  Øv....

det skal du ikke blive, det kommer jo af igen efter fødslen, bare tænk på hvad der kommer ud af det... En dejlig lille guldklump

Anmeld

30. december 2010

fif

oerbaek skriver:

det er mit 3 barn og jeg har heller ikke taget mere på de andre gange, tog 5 kg på første gang og min søn vejede 3820 ved fødslen og tog 8 kg på 2 gang og han vejede 3900 ved fødslen så jeg tror bestemt ikke de har manglet noget

haha, nej det har du da ret i så de har da bestemt ikk manglet noget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.