at sige det til Bossen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

th

hej

min chef sagde det sammen til mig, som de chef har sagt til dig, men da jeg så mødte op og sagde jeg måtte snakke med ham, og det var meget vigtig han skulle høre det her fra mig, og så sagde jeg var blevet gravid. SÅ fik jeg et kæmpe knus og et stort tillykke.

JEg var kun i uge 5, men der er nogen ting vi ikke må på min arbejdsplads, så derfor fik han det at vide med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fortalte 1. gang til min chef, at jeg var i lykkelige omstændigheder og han var rigtig glad på vores vegne og sagde tillykke.

Da jeg skulle fortælle det 2. gang var det straks værre. Der var sket en masse på mit arbejde og min chef var der ikke længere. Jeg var samtidig blevet gravid mens, at jeg stadigvæk var på barsel. Der var ikke kommet nogen ny chef, så det endte med, at jeg sendte en mail til min direktør og en medarbejder i regnskab. Det havde min fagforening anbefalet mig, så jeg havde det på skrift. Der var ingen som ønskede mig tilykke - hverken på mail eller da jeg kom tilbage på barsel. Jeg var tilbage i ca. 5 mdr., hvor jeg så gik på barsel igen. Da jeg kom tilbage fra barsel nr. 2 blev jeg opsagt 3 uger efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.