at sige det til Bossen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Trine89

Hej med jer

Jeg kunne godt bruge til gode ideer til hvordan man prikker hul på bylden overfor Bossen.

jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte med at sige det til bossen. Jeg syntes nemlig det virker lidt frembrusende og sige : 

Hej Boss, Jeg er gravid.!

Så hvordan kan man sige det?? Det er nu ikke fordi jeg frygter at sige det (der er kommet ro på efter familien nu ved det) men det var bare nemmere at sige det til familien end det er overfor bossen.. hmm

hva sagde I da i skulle sige det til bossen???

Knus Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Den lykkelige

Jeg havde den vildeste kvalme og kunne hverken stå eller gå rundt.. så jeg ringede og meldte mig syg, sagde så samtidig i telefonen at det var grundet graviditet..

Anmeld

30. december 2010

Trine89

milopilo skriver:

Jeg havde den vildeste kvalme og kunne hverken stå eller gå rundt.. så jeg ringede og meldte mig syg, sagde så samtidig i telefonen at det var grundet graviditet..

Haha.. jah sår'n kunne man også gøre det.. 

men jeg ved nu ikke helt om den dur her.. heeh.. 

men man kunne måske sige at grunden til jeg har gået og været til små syg er fordi jeg er gravid..  

Anmeld

30. december 2010

merichs

Trine89 skriver:

Hej med jer

Jeg kunne godt bruge til gode ideer til hvordan man prikker hul på bylden overfor Bossen.

jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte med at sige det til bossen. Jeg syntes nemlig det virker lidt frembrusende og sige : 

Hej Boss, Jeg er gravid.!

Så hvordan kan man sige det?? Det er nu ikke fordi jeg frygter at sige det (der er kommet ro på efter familien nu ved det) men det var bare nemmere at sige det til familien end det er overfor bossen.. hmm

hva sagde I da i skulle sige det til bossen???

Knus Trine

Jeg arbejder i uniform, så sagde til chefen at jeg nok blev nødt til at have ny uniform inden længe

Anmeld

30. december 2010

NoName

Jeg havde været en del syg pga kvalme og opkast og mødte på arbejde en morgen MEGET tidligt så jeg vidste vi var alene og bad om en lille kort samtale.... Min stakkels chef troede jeg ville sige op... men blev glad da jeg fortalte at jeg var gravid... Vi fik os en god snak om hvordan og hvorledes jeg skulle arbejde indtil jeg skulle gå fra, MEN det blev langt fra sådan, jeg havde ikke lige planlagt at jeg skulle have kvalme og være sygemeldt on off i 4,5 mdr.... Men han tog det nu ganske pænt da han kunne se på mig at jeg kæmpede for at passe mine opgaver... Meeen han havde samtidig lidt svært ved at sætte sig ind i det, og det kom til udtryk ved at han gav mig dårlig samvittighed, og det gjorde mig endnu mere "syg"...

Anmeld

30. december 2010

LR85

jeg tror sådan set bare jeg fik sagt:

'Jeg er kommet i den vidunderlige situation a jeg er gravid...'

Har også en god chef, så hun smiliede bare og sagde tillykke

Anmeld

30. december 2010

Trine89

merichs skriver:

Jeg arbejder i uniform, så sagde til chefen at jeg nok blev nødt til at have ny uniform inden længe

haha.. 

Jah det kunne nok godt tænkes at men ikke ville kunne blive i samme størrelse.. Her har vi dersværre ikke uniform.. :s 

men ellers en god måde.. 

Anmeld

30. december 2010

Trine89

louiseandersen85 skriver:

jeg tror sådan set bare jeg fik sagt:

'Jeg er kommet i den vidunderlige situation a jeg er gravid...'

Har også en god chef, så hun smiliede bare og sagde tillykke

Jah det er da også en måde.. den er heller ikke så frembrusende. 

ved godt nok ikke lige hvordan bossen vil tage det. for han har tit sagt: Nu skal du ikke gå hen og blive gravid. Hvor til jeg bare svare nej nej.. 

Men han kan jo heldigvis ikke fyre mig for det.

Anmeld

30. december 2010

miss freja

Jeg ringede til min chef (vi sidder ikke fysisk samme sted), og fortalte at jeg lige ville fortælle hende at jeg var gravid. Hun tog det meget pænt og sagde tillykke og det hele. Jeg sagde så også til chefen at det var vigtigt for mig, at give dem besked i ordentlig tid, således at de allerede nu kunne planlægge en barselsvikar mv. Dette var hun rigtig glad for. Jeg var 13+0 da jeg fortalte det.

Anmeld

30. december 2010

Trine89

miss freja skriver:

Jeg ringede til min chef (vi sidder ikke fysisk samme sted), og fortalte at jeg lige ville fortælle hende at jeg var gravid. Hun tog det meget pænt og sagde tillykke og det hele. Jeg sagde så også til chefen at det var vigtigt for mig, at give dem besked i ordentlig tid, således at de allerede nu kunne planlægge en barselsvikar mv. Dette var hun rigtig glad for. Jeg var 13+0 da jeg fortalte det.

tror også min chef vil blive glad hvis han får det afvide så kan nå at finde en vikar.. eller hva det bliver til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.