øv øv blåt øje igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

Anonym trådstarter

jeg kommer fra horsens men er flyttet på landet med min mand vi bor på en gård med heste, grise køer og får hæ hæ;) lidt udenfor ikast :D
line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Pia.

Anonym skriver:

jeg kommer fra horsens men er flyttet på landet med min mand vi bor på en gård med heste, grise køer og får hæ hæ;) lidt udenfor ikast :D
line

Hvor lyder det lækkert med egen gård med dyr,,, min store drøm altid... især den med at fylde den op med heste og meget gerne hunde også....

Suuuk det må blive i mit næste liv *S*

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

Anonym trådstarter

jeg er også blevet rigtig glad for at bo her ude :D bare det at have sine heste i baghaven er skønt :)

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

line

Det var også min drøm som lille men nu er jeg husmor i parcelhus...
Dagplejer og ingen dyr...

Lyder skønt med gård og masser af dyr...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Anonym trådstarter

mit profil navn er moar jeg har godt nok ikke lagt billeder ind men det kommer nok:D

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

mit profil navn er moar jeg har godt nok ikke lagt billeder ind men det kommer nok:D

Det glæder vi os til at se...'

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Anonym trådstarter

jeg skal nok lige se på det :D jeg har lige været lidt rundt og kigge på folks profiler det er en smule indviklet men lære det jo nok;) line ps læste lige nogle indlæg med hende mortil4 det er skrækkeligt at folk er sådan over for andre >( hvad sker der lige :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.