øv øv blåt øje igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Anonym trådstarter

hajsa alle sammen
nu skal i høre i fredags hentede jeg min pige i børnehave og hvad tror i hun kommer hjem med. et sæbeøje mega stort,
det skal siges det er 3 gang på 6mdr jeg henter hende hvor hun ser sådan ud, jeg er lidt ked af det,:-o skal jeg snakke med dem i børnehaven eller forældrene til de drenge der har gjordt det
kunne godt bruge nogen råd til at takle det her

håber der er nogen af jer søde mennesker her inde der vil hjælpe mig
nåe ja jeg er ny og hedder line
på forhånd tak :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

twinboys

Hej Line

Av for søren...

Ved du hvorfor hun kommer hjem med sådan et øje... ???

Har pædagogerne ikke haft fat på dem der gør det, og hvorfor gør de det???

Jeg ville tage en snak med pædagogerne og høre dem, hvad de gør i sådan en situation...

God bedring med det lille øje som nu er blevet farvet og stort...

Velkommen herind på siden, du bliver glad for at være herinde tror jeg...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Anonym trådstarter

hej majbrit
jeg her spurdt om hvad det er sket ved og de siger bare at hun har slodset med nogen af de lidt ældre dernge i børnehaven.. ja og de begyndte sågar at sige hun selv var skyld i det:-o Ihh hvor bliver man ked af at hente sit barn og hun ser så forslået ud piv:( ja jeg håber ihvertfald at jeg bliver glad for at være her inde fik det anbefalet af en rigtig god veninde og tak for velkomsten(H)
line

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Så må pædagogerne da lige have et øje på de børn...

Hvor gammel er din lille pus???

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Pia.

Nej altså lille pus dog... Jeg vil sige som Majbritt allerede har sagt de pædagoger må da have bedre øje på de små...

Håber ikke det gentager sig igen...

Og så velkomme til siden, det er en super side, men pas på, man kan ikke komme her fra igen... :P;)

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

Anonym trådstarter

hun er lige blevet 3 år i maj ... men skal da også lige sige hun er meget drenget, med det retfærdig gøre jo ikke de andre slår, skupper pg sparker syndes jeg ikke...:-o jeg kan ikke forstå mit indlæg står som annonymt hvorsor det ??+
line

Anmeld

8. september 2008

Anonym trådstarter

hvorfor det???
undskyld a stavefejl :$

Anmeld

8. september 2008

Pia.

Anonym skriver:

hun er lige blevet 3 år i maj ... men skal da også lige sige hun er meget drenget, med det retfærdig gøre jo ikke de andre slår, skupper pg sparker syndes jeg ikke...:-o jeg kan ikke forstå mit indlæg står som annonymt hvorsor det ??+
line

du har klikket i det lille felt over indlægget da du skulle oprette det... mener det er sådan man gør sig anonym... prøv at oprette et nyt indlæg (hvis du har noget at skrive igen ;) ) så står du helt sikker med dit navn næste gang *S*

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

line

Det er fordi du har sat et kryds øverst oppe i starten af dit indlæg...

Så det skal du bare lade være med thi hi... Al begyndelse er svær???

Hvor er du fra???

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

line

Og nej man skal ikke bare slå...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.