EN LANG HISTORIE KORT: MIN DATTER ER 6 UGER
først prøvede vi beauveis erstatmning 1 , det fik hun luft i maven af og pruttede og pressese konstant. så begyndte vi på allomin 1, det fik hun tynd mave af så det var ud over det hele. så gik vi tilbage til beauveis og prøvede den syrnet i 4 dage, og så fik vi samme problem med luft og pressen osv.
Nu er vi begyndt på allmin syrnet igen og hvis hun fik tynd afføring af dette, vil vi suplere med allomin 1 den almdelige. Men, hun kan ikke selv komme af med afføringen, allominen har ikke hjulpen endnu i hvertfald, vi startede på det i søndags. Hendes afføring er gul med små orange/mørk gule klumper på str med en knappenål. igår var det remulade agtig med klumper, idag er det tyndt med klumper ??? ja undskyld 
skal jeg starte op med lidt laktolose ogn stoppe igen når hun SELV kan komme af med afføringen.. indtil nu har jeg hjulpen hende med en termometer lige ved endetarm åbningen for at udvide lidt og fremprovokere tragen.
( jeg cykler med benene osv osv osv ) men spørgsmålet går ud på om jeg skal hente LAKTOLOSE når de åbner 
Anmeld