Kransekagen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Lone Jakobsen

Zafir skriver:

Jeg har besluttet at lave kranse-kage-bagning med Idun også får hun lov til at være designeren ... hehe. Så skal det nok blive fint ... Eller altså Det smager jo i hvertfald godt  Og Idun bliver glad og det gør bedsterne helt sikkert også

mine børn gider slet ikke alt det bagning så det bliver vist ikke til noget i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Zafir

Carina1984 skriver:

Vi ska også prøve for første gang men blir nok langt fra så flot som dine zafir når du brilliere med sølv osv Hmm men har glemt at det ska stå på køl et døgn inden de bages så det når det da ik ka man mon nøjes med køl i 12 timer?

Altså sidste år, lavede jeg kransekage massen næsten, da jeg lavede den. Så hørte jeg jo blomsterberg sige at den havde godt af at hvile, så jeg tror jeg laver det i aften og lader det stå til i morgen formiddag.

Anmeld

30. december 2010

Zafir

nutche skriver:

mine børn gider slet ikke alt det bagning så det bliver vist ikke til noget i år

Det gør Idun heldigivs Hun er min trofaste hjælper i køkkenet

Anmeld

30. december 2010

>>Carina<<

Zafir skriver:

Altså sidste år, lavede jeg kransekage massen næsten, da jeg lavede den. Så hørte jeg jo blomsterberg sige at den havde godt af at hvile, så jeg tror jeg laver det i aften og lader det stå til i morgen formiddag.

Det var nemlig også lige hende jeg hørte sige det så gør jeg sgu ligesom dig så ka det ik gå heeeelt galt

Anmeld

30. december 2010

Lone Jakobsen

Zafir skriver:

Det gør Idun heldigivs Hun er min trofaste hjælper i køkkenet

det plejer Elian også at være ved mig, men han er ikke helt på toppen idag.

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Carina1984 skriver:

Det var nemlig også lige hende jeg hørte sige det så gør jeg sgu ligesom dig så ka det ik gå heeeelt galt

Altså hvor galt kan det i ivkreligheden går marcipan, flormelis og lidt æggehvide og så lige ælte stadset til en passende konsistens hehe...

tror også der bliver lidt farver og striber på i år, når trunten skal være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.