Kransekagen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Zafir

Hvem laver kransekage herinde i år? SIdste år lavede jeg jo sort/sølv kransekagekonfekt... Men hvad skal jeg lave i år?...

Vi bliver mine forældre, Dorthe og Runa og os og pigerne... Så 5 voksne 1 barn der spiser noget og 2 børn der ikke spiser noget.

Så vi taler jo ikke et overflødighedshorn Men hvad forestiller I jer?

Laver I konfekt, eller en kage ? Og hvor stor?

Jeg tror i hvertfald jeg skal prøve mine metallic dust farver, til at gøre dem fine med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Hvem laver kransekage herinde i år? SIdste år lavede jeg jo sort/sølv kransekagekonfekt... Men hvad skal jeg lave i år?...

Vi bliver mine forældre, Dorthe og Runa og os og pigerne... Så 5 voksne 1 barn der spiser noget og 2 børn der ikke spiser noget.

Så vi taler jo ikke et overflødighedshorn Men hvad forestiller I jer?

Laver I konfekt, eller en kage ? Og hvor stor?

Jeg tror i hvertfald jeg skal prøve mine metallic dust farver, til at gøre dem fine med

Jeg gør!  Har lige lagt et billede af prøven ind

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Kageteenageren skriver:

Jeg gør!  Har lige lagt et billede af prøven ind

HVor?`

Anmeld

30. december 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

HVor?`

Ligger under Kageklubben.. To sek, så finder jeg link

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Kageteenageren skriver:

Ligger under Kageklubben.. To sek, så finder jeg link

Found it

Også må jeg så i DEN grad i seng

Natter...

Anmeld

30. december 2010

Manakauapo

Found it

Også må jeg så i DEN grad i seng

Natter...

Haha.. Jeg er lige stået op igen! Kunne ikke falde i søvn!  

Men godnat til dig  

Anmeld

30. december 2010

Lone Jakobsen

jeg sidder stadig og overvejer min mand og bonus søn gider det nemlig ikke. så måske det bare bliver til lidt kransekagekonfekt synes jeg har bagt så meget i julen at jeg næsten ikke orker mere

Anmeld

30. december 2010

Zafir

nutche skriver:

jeg sidder stadig og overvejer min mand og bonus søn gider det nemlig ikke. så måske det bare bliver til lidt kransekagekonfekt synes jeg har bagt så meget i julen at jeg næsten ikke orker mere

Jeg har besluttet at lave kranse-kage-bagning med Idun også får hun lov til at være designeren ... hehe. Så skal det nok blive fint ... Eller altså Det smager jo i hvertfald godt  Og Idun bliver glad og det gør bedsterne helt sikkert også

Anmeld

30. december 2010

>>Carina<<

Vi ska også prøve for første gang men blir nok langt fra så flot som dine zafir når du brilliere med sølv osv Hmm men har glemt at det ska stå på køl et døgn inden de bages så det når det da ik ka man mon nøjes med køl i 12 timer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.