Kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, det ville jeg jo helst også. Men det er åbenbart en fast tradition han og vennerne har. Så jeg vil jo heller ikke være den onde kæreste og sige han ikke må tage afsted.

Og så følte jeg jo lidt det var okay, så længe vi skulle ses weekenden efter.

Men ja. Jeg føler også lidt jeg er blevet taget i røven nu...

Hmmm...hvad så hvis I engang flytter sammen..vil han så fortsætte sin "tradition" med vennerne og drage af til nytår uden dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Rockertand

Hvor lang tid har I været sammen? - og hvilken aldersgruppe tilhører I?

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmmm...hvad så hvis I engang flytter sammen..vil han så fortsætte sin "tradition" med vennerne og drage af til nytår uden dig??

Tja.. Kan jeg godt se.. Jeg har jo bare set mig selv som forstående, fordi jeg ikke bare kom ind i hans liv og vendte op og ned på alting. Altså det med at skulle bestemme alt for meget over hans liv (hvis du forstår). Han skal jo stadig have lov til at lege drengerøv sammen med vennerne. Men  for at han ihvertfald bliver hjemme næste år.

Ehhj.. Havde bare glædet mig så meget til den weekend, og nu er det nærmest bare som om hele gejsten ved det er faldet af

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Hvor lang tid har I været sammen? - og hvilken aldersgruppe tilhører I?

Vi har været sammen i godt 2½ måned.

Han er 21 år, og jeg er 3 år yngre. Altså 18 år.

Anmeld

29. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

Å-åh, så burde I stadig være ny-forelskede...hmm.

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tja.. Kan jeg godt se.. Jeg har jo bare set mig selv som forstående, fordi jeg ikke bare kom ind i hans liv og vendte op og ned på alting. Altså det med at skulle bestemme alt for meget over hans liv (hvis du forstår). Han skal jo stadig have lov til at lege drengerøv sammen med vennerne. Men  for at han ihvertfald bliver hjemme næste år.

Ehhj.. Havde bare glædet mig så meget til den weekend, og nu er det nærmest bare som om hele gejsten ved det er faldet af

Jeg synes du skal se at få en god og seriøs snak med ham om tingene, og så se hvor jeres forhold skal gå videre derfra.
Men igen...du får et varmt Sussie-knus

Anmeld

30. december 2010

Maria-s

Anonym skriver:

Jeg er ked af at sige det, men jeg synes det virker som om han udnytter dig lidt og måske ikke har heeelt de samme følelser som du har.... Du siger I har været sammen i godt 2½ måned, men at det er godt 1½ måned i sidst har setes.. Hvad med inden da, hvor meget har I da været sammen?

Sorry men han lyder lidt som en player.... Jeg ville tage en snak med ham og så synes jeg da også du skal spørge ham hvornår han betaler dig tilbage for turen? Eller i da hvert fald betaler halvdelen?

Selvfølgelig skal man ikke lægge så meget bånd på hinanden at man slet ikke ser sine venner og isolere sig sammen. Men omvendt burde der også være en naturlig lyst og higen efter at se hianden. Derfor synes jeg det virker underligt at han "ikke lige har fået bestilt den der billet".

Håber I finder ud af det....

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Jeg er ked af at sige det, men jeg synes det virker som om han udnytter dig lidt og måske ikke har heeelt de samme følelser som du har.... Du siger I har været sammen i godt 2½ måned, men at det er godt 1½ måned i sidst har setes.. Hvad med inden da, hvor meget har I da været sammen?

Sorry men han lyder lidt som en player.... Jeg ville tage en snak med ham og så synes jeg da også du skal spørge ham hvornår han betaler dig tilbage for turen? Eller i da hvert fald betaler halvdelen?

Selvfølgelig skal man ikke lægge så meget bånd på hinanden at man slet ikke ser sine venner og isolere sig sammen. Men omvendt burde der også være en naturlig lyst og higen efter at se hianden. Derfor synes jeg det virker underligt at han "ikke lige har fået bestilt den der billet".

Håber I finder ud af det....

Vi har været venner i 2 år før vi begyndte at være sammen.

Og han har lovet mig, at jeg får pengene fra ham, når vi ses igen. Og det stoler jeg egentlig rimelig meget på. Han plejer ikke at glemme sådan noget.

Men jeg har besluttet at når han kommer hjem igen, skal vi have en lidt alvorlig snak sammen..

Anmeld

30. december 2010

Enayia

Hmm, jeg havde godt nok aldrig betalt hans biletter! Du er alt god af dig! Synes ærligt talt også det lugter lidt loddent efter det jeg kan læse mig til! Sender dig en trøste krammer, husk man kan også være for god!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.