Er egentlig lidt ked af det hele ligenu, og rimelig skuffet over kæresten.
Han er lige taget til Berlin sammen med nogle venner, for at fejre nytår. Fair nok! Vi havde jo ikke aftalt noget, så det skulle han da have lov til. Det skal jo overhovedet ikke blande mig i.
Men så den første weekend i januar skal vi ses for første gang i snart 1½ måned.
Igår aftes skriver han så til mig, at han åbenbart har glemt alt om det med at få bestilt billet til det. Så han lige pludselig står uden hotel og det hele. Skal lige siges, der var sidste frist igår aftes. Det har jeg jo for længst fået på plads, og har egentlig også punket ham lidt for det. Så spørger han mig så om jeg ikke lige vil lægge pengene ud for ham og bestille det for ham, så han også kan komme med! Sure, det kan jeg vel godt, selvom det betyder at jeg ikke har særlig mange penge tilbage til noget som helst nu. Jeg har jo glædet mig til den weekend sammen med ham, idet at vi jo som sagt heller ikke har set hinanden i næsten 1½ måned.
Men nu sidder jeg bare og er rimelig skuffet over ham. Bare det at han ikke har fået ordnet sådan noget i god tid. Det virker bare lidt som om han ikke gider det, når det skal ordnes på den måde. Men er jeg helt urimelig, fordi jeg blev lidt sur over det? Jeg har ikke på nogen måde skældt ham ud indtil videre, men har bare siddet og skumlet herhjemme.
Men jeg ved også ligeså meget med mig selv, at når jeg ser ham igen, vil næsten hele episoden være glemt igen. Men hvorfor får man sådan en følelse inden i? Og hvad skal jeg egentlig gøre?
Håber I forstår lidt af det dilemma.
Og tak fordi du gad at læse med. Trænger vist virkelig til at lukke vand ud af ørerne i aften.
Anmeld