Kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Anonym trådstarter

Er egentlig lidt ked af det hele ligenu, og rimelig skuffet over kæresten.

Han er lige taget til Berlin sammen med nogle venner, for at fejre nytår. Fair nok! Vi havde jo ikke aftalt noget, så det skulle han da have lov til. Det skal jo overhovedet ikke blande mig i.

Men så den første weekend i januar skal vi ses for første gang i snart 1½ måned.

Igår aftes skriver han så til mig, at han åbenbart har glemt alt om det med at få bestilt billet til det. Så han lige pludselig står uden hotel og det hele. Skal lige siges, der var sidste frist igår aftes. Det har jeg jo for længst fået på plads, og har egentlig også punket ham lidt for det. Så spørger han mig så om jeg ikke lige vil lægge pengene ud for ham og bestille det for ham, så han også kan komme med! Sure, det kan jeg vel godt, selvom det betyder at jeg ikke har særlig mange penge tilbage til noget som helst nu. Jeg har jo glædet mig til den weekend sammen med ham, idet at vi jo som sagt heller ikke har set hinanden i næsten 1½ måned.

Men nu sidder jeg bare og er rimelig skuffet over ham. Bare det at han ikke har fået ordnet sådan noget i god tid. Det virker bare lidt som om han ikke gider det, når det skal ordnes på den måde. Men er jeg helt urimelig, fordi jeg blev lidt sur over det? Jeg har ikke på nogen måde skældt ham ud indtil videre, men har bare siddet og skumlet herhjemme.

Men jeg ved også ligeså meget med mig selv, at når jeg ser ham igen, vil næsten hele episoden være glemt igen. Men hvorfor får man sådan en følelse inden i? Og hvad skal jeg egentlig gøre?

Håber I forstår lidt af det dilemma.

Og tak fordi du gad at læse med. Trænger vist virkelig til at lukke vand ud af ørerne i aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Maja88

er ikke lige helt med???¨

hvad skal du købe billet til????

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

er ikke lige helt med???¨

hvad skal du købe billet til????

Det er noget konference, hvor der skal købes billet til. Ellers er der ingen konference, gallafest eller hotel.

Anmeld

29. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

Det er noget konference, hvor der skal købes billet til. Ellers er der ingen konference, gallafest eller hotel.

og det skulle i ses til i første weekend???

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

og det skulle i ses til i første weekend???

Ja, det skulle vi

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Hmmm...jeg vil ikke være barsk eller hård søde...men hvorfor sidder jeg med en følelse af at du bliver udnyttet???
Hvis du nu var en anden og så på dig...hvad ville du selv synes om et forhold hvor man ikke ses i så lang tid og så også lige kan få lov til at betale hele gildet??
Blot en tanke.
jeg ville godt nok blive vred og have meddelt fyren at hvis jeg betyder så lidt for ham, ja så kan han for min slyld blive i Berlin til evig tid.
Men...du får et kæmpe trøsteknus, jeg synes bare det er så synd for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmmm...jeg vil ikke være barsk eller hård søde...men hvorfor sidder jeg med en følelse af at du bliver udnyttet???
Hvis du nu var en anden og så på dig...hvad ville du selv synes om et forhold hvor man ikke ses i så lang tid og så også lige kan få lov til at betale hele gildet??
Blot en tanke.
jeg ville godt nok blive vred og have meddelt fyren at hvis jeg betyder så lidt for ham, ja så kan han for min slyld blive i Berlin til evig tid.
Men...du får et kæmpe trøsteknus, jeg synes bare det er så synd for dig.

Kærligst
Sussie

Det skal lige siges at grunden til vi ikke har set hinanden i så lang tid er netop at vi bor rimelig langt fra hinanden (170 km) og så at vi begge har haft travlt med vores eksamnier.

Men kan godt se det.

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det skal lige siges at grunden til vi ikke har set hinanden i så lang tid er netop at vi bor rimelig langt fra hinanden (170 km) og så at vi begge har haft travlt med vores eksamnier.

Men kan godt se det.

Det er forståeligt nok, men alligevel.
Men ville ski da hellere tilbringe nytåret med min kæreste end med vennerne i Berlin, hvis han altså betød noget.
Og igen...hvis du betyder så lidt så...nåja...måske tager jeg fejl.

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er forståeligt nok, men alligevel.
Men ville ski da hellere tilbringe nytåret med min kæreste end med vennerne i Berlin, hvis han altså betød noget.
Og igen...hvis du betyder så lidt så...nåja...måske tager jeg fejl.

Ja, det ville jeg jo helst også. Men det er åbenbart en fast tradition han og vennerne har. Så jeg vil jo heller ikke være den onde kæreste og sige han ikke må tage afsted.

Og så følte jeg jo lidt det var okay, så længe vi skulle ses weekenden efter.

Men ja. Jeg føler også lidt jeg er blevet taget i røven nu...

Anmeld

29. december 2010

mortilflere

Er du hans kontor dame eller  ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.