Puha, jeg kan godt forstå du er vred! Det var jeg sørme også blevet, hvis jeg stod i din situation, og min mand havde fået at vide at den gik han ned og byttede igen og så gav han pengene til dem I skylder til i stedet. 
Jeg kan sagtens forstå du føler dig pallealene i det forhold, for lyder som om du klarer alt. - og spørgsmålet er måske og I ikke skal have en snak om jeres forhold generelt og hvordan I behandler hinanden, for kan jo ikke være rigtigt at du skal trække det tunge slæb i forhold til økonomi og han skal have nyt legetøj.
Jeg har selv seperat økonomi, hvor vi så deler fælles udgifter, men havde vi haft regninger vi havde svært ved at betale, havde jeg heller ikke accepteret at manden brugte sin "lommepenge" på sjove ting, mens jeg kunne bruge mine på at betale vores fælles uforsete regninger.. Men må give Zafir ret - det er noget nemmere, når man ikke deler pengene. Det gør et forhold nemmere og man får også en form for frihed i forhold til hinanden. Måske det var vejen frem?
Jeg håber du finder en løsning på dit problem 
Anmeld