Kransekagetop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Manakauapo

Fines mor skriver:

Neeeeeeej så æder jeg det bare, og det går ikke :-(

I get your point!

Kan faktisk ikke lide kransekage! Bare smagen af marcipan giver mig kvalme og myrekryb. Så her er det intet problem.. Men elsker jo bare at være kreativ med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Manakauapo

Baagøe skriver:

Jeg synes den er rigtig fin, Tine

Tak søde Linda!

Anmeld

29. december 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

I get your point!

Kan faktisk ikke lide kransekage! Bare smagen af marcipan giver mig kvalme og myrekryb. Så her er det intet problem.. Men elsker jo bare at være kreativ med det!

Jeg elllsker det, men må begrænse mig

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Kageteenageren skriver:

Tak søde Linda!

Velbekomme, smukke

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Hehe Altså det som fru Blomsterberg sagde med: Frem med kosteskraftet og lav 1000 af de der frem og tilbage med glasuren ... Det er nok rigtig nok. Jeg laver nok absolut ikke glasuren finere end dig

Men den ser lækker ud. Er det kun generalprøven? Den ser absolut lækker og spiselig ud. Så lige med lidt glimmer og diller daller ... Så er det NYTÅR

Anmeld

30. december 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Hehe Altså det som fru Blomsterberg sagde med: Frem med kosteskraftet og lav 1000 af de der frem og tilbage med glasuren ... Det er nok rigtig nok. Jeg laver nok absolut ikke glasuren finere end dig

Men den ser lækker ud. Er det kun generalprøven? Den ser absolut lækker og spiselig ud. Så lige med lidt glimmer og diller daller ... Så er det NYTÅR

Det er netop kun generalprøven.. Morgendagen står på kransekagelavning. Søsteren skal have en helt stor af dem, og så laver jeg en lille igen  Og ja. Frem med glimmeren og knallerterne! Så er det nytår!!

Anmeld

30. december 2010

ekzunz

Bruger du så også Blomsterbergs opskrift på kransekagen??

Og jeg synes den er fin!!

Anmeld

30. december 2010

Manakauapo

Znuzke skriver:

Bruger du så også Blomsterbergs opskrift på kransekagen??

Og jeg synes den er fin!!

Jeps. Det gjorde jeg  Og tak

Anmeld

30. december 2010

Mor-til-asta-09

Kageteenageren skriver:

Se hvad jeg lige har lavet!

Men puha.. Det er det første jeg nogensinde har lavet, så er ret stolt af mig selv. Men kan sagtens finde 10.000 fejl på det alligevel  Nå, jeg laver bare et nyt imorgen så!

Jeg synes det ser lækkert ud.. og sådan en kransekage må gerne have fejl, så er det bare det skæve kransetårn

Anmeld

30. december 2010

ekzunz

Kageteenageren skriver:

Jeps. Det gjorde jeg  Og tak

Jamen så bliver jeg jo næsten nødt til at prøve selv. Det skal dog være stykker med nougat i midten der dyppes i chokolade....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.