Kransekagetop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
32 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Manakauapo

Se hvad jeg lige har lavet!

Men puha.. Det er det første jeg nogensinde har lavet, så er ret stolt af mig selv. Men kan sagtens finde 10.000 fejl på det alligevel  Nå, jeg laver bare et nyt imorgen så!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Fines mor

Tine jeg kan se en stor fejl,og det er at der ingen billede er haha

Anmeld

29. december 2010

Fines mor

Fines mor skriver:

Tine jeg kan se en stor fejl,og det er at der ingen billede er haha

Og puuuufff så kom det haha

Anmeld

29. december 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Se hvad jeg lige har lavet!

Men puha.. Det er det første jeg nogensinde har lavet, så er ret stolt af mig selv. Men kan sagtens finde 10.000 fejl på det alligevel  Nå, jeg laver bare et nyt imorgen så!

wow hvor er den bare super godt lavet... du er virkelig dygtig... det ture jeg slet ikke gøre ville være bange for jeg aldrig ville få det til af passe sammen hihihih

Anmeld

29. december 2010

Fines mor

Hvorfor er de sidste kranse blevet så lyse?

Anmeld

29. december 2010

Manakauapo

Fines mor skriver:

Hvorfor er de sidste kranse blevet så lyse?

Jeg rullede dem ud i flormelis, og så tog de to nederste altså imod lidt for meget af det. Og så blev de rimelig lyse

Anmeld

29. december 2010

MarieMor

jeg synes sku den er hammer flot !! sejt !!

Anmeld

29. december 2010

Manakauapo

B&J skriver:

wow hvor er den bare super godt lavet... du er virkelig dygtig... det ture jeg slet ikke gøre ville være bange for jeg aldrig ville få det til af passe sammen hihihih

Taaaaaaaaaaaaaaaaak

Jeg fulgte bare Mette Blomsterberg's anvisning på det. Vejede to klumper på hver især 250 gram af, og trillede dem så ud til de var 80 cm lange, og skar så først 8 cm af, så 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26 og 28 cm. Og så blev den ene side lige trykket lidt flad, og så blev de samlet, fik et tryk 14 med en bageplade, så de blev lige for oven. Og så blev de bare sat i ovnen 

Anmeld

29. december 2010

Mira0911

Hold kæft hvor flot.... Det har du klaret rigtig godt... 

Anmeld

29. december 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Taaaaaaaaaaaaaaaaak

Jeg fulgte bare Mette Blomsterberg's anvisning på det. Vejede to klumper på hver især 250 gram af, og trillede dem så ud til de var 80 cm lange, og skar så først 8 cm af, så 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26 og 28 cm. Og så blev den ene side lige trykket lidt flad, og så blev de samlet, fik et tryk 14 med en bageplade, så de blev lige for oven. Og så blev de bare sat i ovnen 

syntes det er så sejt det du har gjordt og flot er den hihihih jeg ville stadig ikke ture de ville falde sammen inden i hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.