Flasker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Silas&Mille

lillespurv20 skriver:

hihi ja og så blive glædelig overrasket når posten kommer

Har i købt sutter? for DET er en JUNGLE Vi prøvede 5 forskellige slags for der var en pigebarnet ville bruge

indtilvidere har vi vist 4 eller 5 forskellige sutter, så vi krydser fingre for at den lille godtager i hvert fald en af dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

oerbaek

de flasker vi brugte hedder vist nok tommi tippi eller sådanne noget lignenede de købes i føtex og er rigtig gode

Anmeld

30. december 2010

Silas&Mille

Tak for hjælpen alle sammen.

Valget faldt på MAM's selv-steriliserende falsker. Så er jeg forberedt når vi får en micro ovn.

Fik dem bestilt i går aftes og har allerede fået mail i dag om at de er afsendt 

Anmeld

30. december 2010

K&S

SanneBoe skriver:

Vil herfra anbefale AVENT-flaskerne + sterilisatoren, de er super nemme at rengøre også koge i mikroen.

Phu ha, min dreng var ren flaskebarn, tror jeg har 6 flasker á 240 ml og 4 á 125 ml,  og de er blevet brugt flittigt.

Så AVENT-anbefaling herfra

Lige mine ord

Anton er også ren flaskebarn - vi har 4 små (125ml) + 8 store (260ml), men havde jeg kunne vælge nu, havde jeg udelukkende valgt store. Anton får nu 150ml. pr. måltid, så de små bliver brugt, hvis han skal have lidt ekstra vand i løbet af dagen. 

Anmeld

30. december 2010

K&S

MoriSverige skriver:

Tak for hjælpen alle sammen.

Valget faldt på MAM's selv-steriliserende falsker. Så er jeg forberedt når vi får en micro ovn.

Fik dem bestilt i går aftes og har allerede fået mail i dag om at de er afsendt 

Hehe, ja jeg havde så ikke lige læst hele indlægget...!

Håber du bliver glad for valget  og GODT NYTÅR...!

Anmeld

30. december 2010

Silas&Mille

K&S skriver:

Hehe, ja jeg havde så ikke lige læst hele indlægget...!

Håber du bliver glad for valget  og GODT NYTÅR...!

Hehe... Helt i orden.

Kan se antallet jeg ender op med ikke er helt ved siden af.

Jeg har fået et par forskellige af venner og familie. men ender op med at have 10 store og 3 små. Og hvis det ikke er et flaske barn, kan jeg jo altid prøve at sælge de nye jeg lige har købt

Vil bare gerne være helt forberedt fra starten af  

Og ja selvfølgelig... GODT NYTÅR TIL JER ALLE SAMMEN!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.