Flasker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Silas&Mille

Sikke da en masse man kommer til at tænke på sådan lidt i sidste øjeblik

Jeg sidder og kigger på sutteflasker, men kan ikke bestemme mig til om jeg skal købe MAM, Bambino eller AVENT flasker.

Og jeg ved slet ikke hvor mange jeg skal købe. Det ligger desværre ikke til kvinderne i min familie at kunne amme, så sandsynligheden for at vi får et flaske barn er ret stor.

Hvis man har flaske barn, hvor mange flasker skal man så bruge? og hvilke størrelser?

Håber der er nogen der kan pege mig lidt i den rigtige retning, da jeg har termin om 6 dage og gerne vil have bestilt flasker hurtigst muligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Vingummien

MoriSverige skriver:

Jeg sidder og kigger på sutteflasker, men kan ikke bestemme mig til om jeg skal købe MAM, Bambino eller AVENT flasker.

Og jeg ved slet ikke hvor mange jeg skal købe. Det ligger desværre ikke til kvinderne i min familie at kunne amme, så sandsynligheden for at vi får et flaske barn er ret stor.

Hvis man har flaske barn, hvor mange flasker skal man så bruge? og hvilke størrelser?

Håber der er nogen der kan pege mig lidt i den rigtige retning, da jeg har termin om 6 dage og gerne vil have bestilt flasker hurtigst muligt 

Ville i hvert fald sige at 6 stk skal du i hvert fald have, så du ikke skal tænke på at skal gøre flasker rent konstant i løbet af dagen.

Vi havde avent, og havde flest i den lille str, for når de skal spise i den mængde der kan være i den store af dem, så er det ikke så mange måltider de skal have om dagen.

Og hele vejen brugte vi det suttehoved der var 0-3mdr. da det i de større løber lidt stærkt.

Lige de råd jeg lige kan huske

Anmeld

29. december 2010

Hvem?

MoriSverige skriver:

Vil herfra anbefale AVENT-flaskerne + sterilisatoren, de er super nemme at rengøre også koge i mikroen.

Phu ha, min dreng var ren flaskebarn, tror jeg har 6 flasker á 240 ml og 4 á 125 ml,  og de er blevet brugt flittigt.

Så AVENT-anbefaling herfra

Anmeld

29. december 2010

jannebjerre

Jeg har altid haft 6 store flasker, fordi de ca. skal have 6 flasker i døgnet, ergo skal du kun rense flasker en gang om dagen i stedet for flere

Efter både at købt både avent og MaM, har jeg fundet ud af at Mam er de bedste også for maven De kan fås i Rema1000 til 35kr

Husk også at købe mme til at have stående

Held og lykke med det hele

Anmeld

29. december 2010

Tdittmann

Jeg har altid haft 8-10 flasker (svarer ca. til 1 døgn) og det samme antal sutteflaskesutter. For så skulle jeg kun gøre flasker rene en gang i døgnet.

Jeg har NUK sutteflasker (fås både i plast og glas - jeg har valgt glasflasker)

De sutteflaskemærker du nævner kender jeg ikke andet end af navn, så dem vil jeg ikke kommenterer på.

Mht. størrelser så ville jeg bare købe de store 230-250 ml.flasker

Håber snart du sidder med dit lille vidunder i armene  for en god fødsel

Anmeld

29. december 2010

morethanperfect

7 Avent flasker

6 små og en stor

Anmeld

29. december 2010

FrkLarsen

MoriSverige skriver:

Vi bruger sutteflasker fra MAM og er ganske tilfreds.

Den eneste ulempe ved flaskerne er at de skal skilles i 6 dele når de skal sterilliseres.

Jeg har 7 flasker, hvoraf jeg kun bruger de 6 af dem på et døgn.  

Du spørger bare hvis der er mere du vil vide

Anmeld

29. december 2010

Silas&Mille

Det er jo en større videnskab at få barn 

Hvis man nu investere i sådan en sterilisator kan man så fx købe en fra Avent men stadig sterilisere fx MAM flasker i den?

Anmeld

29. december 2010

Hvem?

MoriSverige skriver:

Det er jo en større videnskab at få barn 

Hvis man nu investere i sådan en sterilisator kan man så fx købe en fra Avent men stadig sterilisere fx MAM flasker i den?

Godt spørgsmål, det kommer nu nok an på om flaskerne er lige høje, vi har kun avent herhjemme, både flaskerne og sterilisatoren.

Anmeld

29. december 2010

Silas&Mille

SanneBoe skriver:

Godt spørgsmål, det kommer nu nok an på om flaskerne er lige høje, vi har kun avent herhjemme, både flaskerne og sterilisatoren.

Ja ikke 

Tænkte nemlig at så kunne man jo købe Avents elektroniske Steam sterilisor og så både lidt Avent flasker og lidt MAM flasker. Så må man jo ligesom være dækket ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.