Opdatering på godnat og sov godt LIGHT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Tulle28

Rosa skriver:

Vi har faktisk altid haft minimum 3 timer om aftenen til at være kærester, så den luksus har vi trods alt haft... Det virkelige problem er jo at han vågner kl 1 og er ked af det (i nat først kl 4). Men putningen var også lang og træls - et skridt af gangen! Og tak 

Hvor er det dejligt at høre at det virker!! Hvad så når (hvis) han vågner kl. 1 - gør I det samme der? Det vil jeg også gerne lige have en opdatering på Min datter vågner nemlig omkring kl. 24.00/01.00 og er ked af at, og der plejer jeg at tage hende med ind i seng og amme hende... men vi sover allesammen så dårligt efterhånden fordi hun jo efterhånden ikke er nogen lille bitte baby længere.

Du har vist sat nogle tanker i gang i mange små hjem med din tråd Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Diana...

JAAA SÅDAN

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Tulle28 skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det virker!! Hvad så når (hvis) han vågner kl. 1 - gør I det samme der? Det vil jeg også gerne lige have en opdatering på Min datter vågner nemlig omkring kl. 24.00/01.00 og er ked af at, og der plejer jeg at tage hende med ind i seng og amme hende... men vi sover allesammen så dårligt efterhånden fordi hun jo efterhånden ikke er nogen lille bitte baby længere.

Du har vist sat nogle tanker i gang i mange små hjem med din tråd Rosa

Hihi, ja det virker sådan  Tænk at sådan et "almindeligt" emne som søvn kan fylde så meget! 

Jamen lige nu har Svenskefanden ham om natten fordi han har ferie, men ellers har vi vugget og vugget og vugget - traaaavet frem og tilbage på de 12 kvm der er vores soveværelse, indtil han til sidst faldt i søvn og vågnede 10-20-30 minutter senere. Vi sover nærmest slet ikke når han har det sådan, hvilket har stået på 1,5 måned nu. 

Men kopier endelig, det funker jo tydeligvis! 

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Åh, så kæk man kan være.  Nu måtte jeg alligevel ind og give ham sutten.... Man han sov 2 sekunder efter... Håber det var sidste gang nu 

Anmeld

29. december 2010

Tulle28

Rosa skriver:

Hihi, ja det virker sådan  Tænk at sådan et "almindeligt" emne som søvn kan fylde så meget! 

Jamen lige nu har Svenskefanden ham om natten fordi han har ferie, men ellers har vi vugget og vugget og vugget - traaaavet frem og tilbage på de 12 kvm der er vores soveværelse, indtil han til sidst faldt i søvn og vågnede 10-20-30 minutter senere. Vi sover nærmest slet ikke når han har det sådan, hvilket har stået på 1,5 måned nu. 

Men kopier endelig, det funker jo tydeligvis! 

He he jeg så ålige du havde været inde og give ham sutten - men det er jo en mindre ting i den store sammenhæng!

Men det vil altså sige, at I ikke giver ham mad om natten længere? Min datter er jo lidt ældre end Jonathan, 9 mdr., og hun virker stadigvæk sulten når hun vågner der omkring midnat... Men jeg har overvejet om vi skulle prøve at sende farmand derind med en kop vand og så tage "kampen". Det er bare lige det med at have overskud til det kl. bip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.