Opdatering på godnat og sov godt LIGHT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Rosa

Fra jeg gik ud af døren tiil Jonte stoppede med at græde gik der præcist 26 sekunder 

JEG NÅEDE SLET IKKE AT SÆTTE MIG NED!!!!

Og jeg nåede ikke at bruge alle de gode råd I gav mig, for knægten SOVER bare 

Arkhmen jeg er så lette og glad glad glad - fååårk jeg er en supermor 

Men tusind tak for hjælpen - den skal nok blive husket og brugt hvis imorgen skulle blive en udfordring, men lige nu er jeg bare så optimistisk!!! Weeeee!!!

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Rikke, Liam & Linus

Sådan

Anmeld

29. december 2010

MORJESPERSEN

Rosa skriver:

Fra jeg gik ud af døren tiil Jonte stoppede med at græde gik der præcist 26 sekunder 

Men tusind tak for hjælpen - den skal nok blive husket og brugt hvis imorgen skulle blive en udfordring, men lige nu er jeg bare så optimistisk!!! Weeeee!!!

Kh

Rosa

Ja du er super mor...... og dejligt at høre det går godt....

Så må i have en dejlige hyggelig aften i to, men ro i stuen.....

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Har fulgt lidt med fra sidelinjen, og vil bare sige: FEDT!! Hvor er det skønt for jer, nu fortjener I begge en god nattesøvn, velvidende at den lille purk også sover dejligt i sin seng.

Anmeld

29. december 2010

frk Jensen

Nice..

Her har vi nogle aftner også en lille kamp om hvem der bestemmer.. Men marcus er holdt op med at græde/pyller skrige når jeg kommer ned for enden af trappen..

Anmeld

29. december 2010

CamillaT89

Jeg kopierer lige:

Hvor dejligt!!! Så ér der altså håb forude 

Jeg skal lige ha' overstået flytningen, og så går vi også igang med projekt sov-igennem! 

- Og tilføjer et stort tillykke!

Anmeld

29. december 2010

ESV

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Uhhh tænk på al den tid i lige pludselig har til at være kærester og ikke "bare" forældre!! Nyd det nyd det nyd det og stort tillykke med den foreløbige succes. Håber den varer ved..

Anmeld

29. december 2010

mamalicious

SUPER MAMMA

Og SUPER baby !!!!

Anmeld

29. december 2010

Rosa

ESV skriver:

Uhhh tænk på al den tid i lige pludselig har til at være kærester og ikke "bare" forældre!! Nyd det nyd det nyd det og stort tillykke med den foreløbige succes. Håber den varer ved..

Vi har faktisk altid haft minimum 3 timer om aftenen til at være kærester, så den luksus har vi trods alt haft... Det virkelige problem er jo at han vågner kl 1 og er ked af det (i nat først kl 4). Men putningen var også lang og træls - et skridt af gangen! Og tak 

Anmeld

29. december 2010

jannebjerre

Wuuuhhuuuuu sådan der super mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.