Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fra jeg gik ud af døren tiil Jonte stoppede med at græde gik der præcist 26 sekunder
JEG NÅEDE SLET IKKE AT SÆTTE MIG NED!!!!
Og jeg nåede ikke at bruge alle de gode råd I gav mig, for knægten SOVER bare
Arkhmen jeg er så lette og glad glad glad - fååårk jeg er en supermor
Men tusind tak for hjælpen - den skal nok blive husket og brugt hvis imorgen skulle blive en udfordring, men lige nu er jeg bare så optimistisk!!! Weeeee!!!
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan
Rosa skriver: Fra jeg gik ud af døren tiil Jonte stoppede med at græde gik der præcist 26 sekunder JEG NÅEDE SLET IKKE AT SÆTTE MIG NED!!!! Og jeg nåede ikke at bruge alle de gode råd I gav mig, for knægten SOVER bare Arkhmen jeg er så lette og glad glad glad - fååårk jeg er en supermor Men tusind tak for hjælpen - den skal nok blive husket og brugt hvis imorgen skulle blive en udfordring, men lige nu er jeg bare så optimistisk!!! Weeeee!!! Kh Rosa
Ja du er super mor...... og dejligt at høre det går godt....
Så må i have en dejlige hyggelig aften i to, men ro i stuen.....
Har fulgt lidt med fra sidelinjen, og vil bare sige: FEDT!! Hvor er det skønt for jer, nu fortjener I begge en god nattesøvn, velvidende at den lille purk også sover dejligt i sin seng.
Jeg kopierer lige:
Hvor dejligt!!! Så ér der altså håb forude
Jeg skal lige ha' overstået flytningen, og så går vi også igang med projekt sov-igennem!
- Og tilføjer et stort tillykke!
Uhhh tænk på al den tid i lige pludselig har til at være kærester og ikke "bare" forældre!! Nyd det nyd det nyd det og stort tillykke med den foreløbige succes. Håber den varer ved..
SUPER MAMMA
Og SUPER baby !!!!
ESV skriver: Uhhh tænk på al den tid i lige pludselig har til at være kærester og ikke "bare" forældre!! Nyd det nyd det nyd det og stort tillykke med den foreløbige succes. Håber den varer ved..
Vi har faktisk altid haft minimum 3 timer om aftenen til at være kærester, så den luksus har vi trods alt haft... Det virkelige problem er jo at han vågner kl 1 og er ked af det (i nat først kl 4). Men putningen var også lang og træls - et skridt af gangen! Og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128