update...huh allllt for længe siden inkl pic.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

3xM

Baagøe skriver:

Jeps! Så går dine aftener med lektier Kan du godt få det hele til at hænge sammen, når du skal læse?

yes

både økonomisk og tidsmæssigt. så det er rigtig dejligt. og glæder mig allerede , meeeen for det skidt når mindstemanden skal til og aflv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Pige2009

3xM skriver:

yes

både økonomisk og tidsmæssigt. så det er rigtig dejligt. og glæder mig allerede , meeeen for det skidt når mindstemanden skal til og aflv.

Dejligt Han skal vel ikke være så længe afsted - man har jo ikke ret mange timer på Uni

Anmeld

29. december 2010

3xM

Baagøe skriver:

Dejligt Han skal vel ikke være så længe afsted - man har jo ikke ret mange timer på Uni

he he he he

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Velkommen tilbage, og sikke da nogle lækre unger du har - de bliver bare kønnere og kønnere, de to hjerteknusere 

Anmeld

29. december 2010

klmf

Sikke nogle lækre børn - og simpelthen så dejligt at høre I har det godt. Savnet vil nok sidde der et stykke tid, men du er en stærk mama

Godt nytår til dig og drengene, håber det bliver et godt år for jer alle.

Anmeld

29. december 2010

wamse

Dejligt at se en opdatering fra dig, havde nemlig tænkt på, hvordan det gik dig og dine oversmukke drenge

I ønskes et fantastisk nytår, med masser af glæde og kærlighed

Anmeld

30. december 2010

Kruse90

Så dejlige unger

Anmeld

10. januar 2011

3xM

Rosa skriver:

Velkommen tilbage, og sikke da nogle lækre unger du har - de bliver bare kønnere og kønnere, de to hjerteknusere 

tak tak

ja der gik så ekstra tid førend jeg kom på igen for hvem glemmer sin adgangs kode ???

Anmeld

10. januar 2011

3xM

lotchen skriver:

Sikke nogle lækre børn - og simpelthen så dejligt at høre I har det godt. Savnet vil nok sidde der et stykke tid, men du er en stærk mama

Godt nytår til dig og drengene, håber det bliver et godt år for jer alle.

taaaaak

jamen jamen hør nu her- savnet er væk jeg tænker da på ham, men det fylder ikke og jeg er så ligeglad med ham...

er startet til dancefit og snart til pardans også så skøøønt...

og så glæder jeg mig sådan til at komme igang med de længe ventede studier...

godt nytår right back at ya

Anmeld

10. januar 2011

3xM

wamse skriver:

Dejligt at se en opdatering fra dig, havde nemlig tænkt på, hvordan det gik dig og dine oversmukke drenge

I ønskes et fantastisk nytår, med masser af glæde og kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.