update...huh allllt for længe siden inkl pic.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. december 2010

3xM

at jeg sidst har været aktiv på baby., dk er vist kureret for dén afhængighed nu

men nu lysner alt lidt, jeg savner stadig hvad vi havde sammen da det var godt. og selvom der kun er 5 huse imellem os så har jeg ikke set ham i snart 3 uger. og om hvorvidt han er sammen m sin x nu aner jeg faktisk ikke.

ungerne stor trives simpelthen. og jeg har overskud nu efter vi er flyttet til at være dikke,prikke,irriterende kysse mor  sådan en djævel mor gg

vi har nydt julen, selvom jeg d 23 liiige måtte kvæle et par tårer, og alt var uretfærdigt og huh sikke et selvpineri. men jeg er kommet igennem julen-wee og skal hygge m drengende til nytår-og jeg glæder mig.

på tirsdag tager marcus og jeg ind og ser ishockey det bliver en oplevelse for stumpen.

og Milas Kian er bare blevet sååå stoooor fra 2200 g. til nu 6 kg ham spammer jeg jer lige med herunder: 

4 mdr. er han begyndt at grine, smiler bevist, følger med øjnene, griber ud efter ting, holder hovedet stabilt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

kristinards

Dejlige unger  

Anmeld

29. december 2010

3xM

kristinards skriver:

Dejlige unger  

tak skal du have, det er de i hvertfald

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Hej smukke.

Det lyder da bare super godt. Det er et rigtig godt billede af Milas og Markus, hvor Marcus har ham på skødet

Anmeld

29. december 2010

<3

Dejligt at høre! Og ja det tager tid men du er allerede nået meget langt. Flot!

Anmeld

29. december 2010

3xM

Baagøe skriver:

Hej smukke.

Det lyder da bare super godt. Det er et rigtig godt billede af Milas og Markus, hvor Marcus har ham på skødet

hej smukke selv

de nyder bare hinanden i stor stil-skøøønt

glæder mig SÅ meget til at se jer snart

Anmeld

29. december 2010

3xM

Kirle skriver:

Dejligt at høre! Og ja det tager tid men du er allerede nået meget langt. Flot!

tak.

puhh en periode, og det er FANDME hårdt til tider, men jeg er også begyndt at føle lettelse, ro, og tænk man kunne betyde SÅ lidt-det gør ondt.

MEN snakker stadig med hans forældre, som også passer Milas Kian en smule, hans søster er jeg jævnligt  sammen med da   vores børn leger så godt sammen, og et er rart syntes jeg, at ikke alt rives bort fra drengende som jo også holder af resten af familien-lige så meget som jeg gør,

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

3xM skriver:

hej smukke selv

de nyder bare hinanden i stor stil-skøøønt

glæder mig SÅ meget til at se jer snart

Ja, det bliver rigtig hyggeligt Håber snart vi får tid. Der er bare så meget at se til, når man er startet på job

Anmeld

29. december 2010

3xM

Baagøe skriver:

Ja, det bliver rigtig hyggeligt Håber snart vi får tid. Der er bare så meget at se til, når man er startet på job

uha ja, jeg kan jo sagtens når man stadig bare barsler ,men sept. så starter jeg studier og vil have lige så travlt som dig skønne

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

3xM skriver:

uha ja, jeg kan jo sagtens når man stadig bare barsler ,men sept. så starter jeg studier og vil have lige så travlt som dig skønne

Jeps! Så går dine aftener med lektier Kan du godt få det hele til at hænge sammen, når du skal læse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.