Hvornår slutter julen i jeres øjne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

JuelZ

vi har her sat pynt på huset og indvendig d. 1 advent og juletræet bliver pyntet dagen før juleaften eller på juleaftensdag, også bliver det hele taget ned igen efter d. 26.. og den 30 bliver der pyntet op til nytår og det bliver fjernet igen d. 02 Januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

eElak

Diana... skriver:

Hej i skønne Q 

Hvornår synes i at nu det nok jul. Hvornår pakker i pyt sammen osv. 

Her hjemme plejer det hele + træ komme op d. 1 dec, men lige i år var vi lidt senere ud, i sær med træet. 

Men præcis den 27 komme hele møjet ned igen så gider jeg ikke mere jul så er jeg blevet mættet, på alle punkter. 

Hvad med jer, hvornår er julen slut? 

Knus Diana 

Enig med det du skriver... 

Anmeld

29. december 2010

SiLiMiMa

jeg tager vores ned imorgen. Vi skal ikke være hjemme nytårsaften og gider ikke se på det mere efter nytår. Hvis vi skulle være hjemme havde det overlevet til den 1. - i hvert fald træet som er så flot  

heise

Anmeld

29. december 2010

Malene84

Diana... skriver:

Hej i skønne Q 

Her hjemme plejer det hele + træ komme op d. 1 dec, men lige i år var vi lidt senere ud, i sær med træet. 

Men præcis den 27 komme hele møjet ned igen så gider jeg ikke mere jul så er jeg blevet mættet, på alle punkter. 

Knus Diana 

Lige så meget som jeg elsker at hænge det, ELSKER jeg at pille det ned. Jeg pynter op den dag julebryggen kommer ud, der plejer jeg at have alene tid (manden er ude)! Jeg piller det ned så hurtigt jeg kan efter d. 24.!!!

I år holdt vi jul på Bornholm - og jeg magtede ikke at komme hjem til en overpyntet julelejlighed d. 28. dec -sååååå det røg ned allerede den 20. dec - det er aldrig sket før... men jeg var meget glad for det, da jeg kom hjem igår

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Hej i skønne Q 

Knus Diana 

Vi sætter op 1. søndag i advent og jeg har just taget hele herligheden ned idag, så jeg kunne få gjort ordentligt rent

Anmeld

29. december 2010

9510

Julen stopper altid her den 26. december,, så orker jeg ikke mere

Anmeld

29. december 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Lige så meget som jeg elsker at hænge det, ELSKER jeg at pille det ned. Jeg pynter op den dag julebryggen kommer ud, der plejer jeg at have alene tid (manden er ude)! Jeg piller det ned så hurtigt jeg kan efter d. 24.!!!

I år holdt vi jul på Bornholm - og jeg magtede ikke at komme hjem til en overpyntet julelejlighed d. 28. dec -sååååå det røg ned allerede den 20. dec - det er aldrig sket før... men jeg var meget glad for det, da jeg kom hjem igår

Du har det præcis som mig kan jeg høre. Det er så hyggeligt men kun til d. 24. 

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

om aften den 24,

så er det ikk jul mere for mig(:

Anmeld

29. december 2010

Fru.Ø

Vi pyntede op den første Søndag i Advent og her i går kom det hele ned igen

Syntes vi har set på det nok nu og efter min mening er julen slut når det har været den 24 Dec. hehe

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Diana... skriver:

Hej i skønne Q 

Knus Diana 

Julen er jo som sådan slut for mit eget vedkommende efter 2. juledag, men jeg har ikke fået fjernet julepynt endnu i år. Det bliver fjernet imorgen, sådan at der er plads til at få pyntet op til nytårsaften  juletræet bliver smidt udenfor d. 1. når jeg alligevel skal have ryddet op efter nytårsaften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.