Hvornår slutter julen i jeres øjne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.223 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Diana...

Hej i skønne Q 

Hvornår synes i at nu det nok jul. Hvornår pakker i pyt sammen osv. 

Her hjemme plejer det hele + træ komme op d. 1 dec, men lige i år var vi lidt senere ud, i sær med træet. 

Men præcis den 27 komme hele møjet ned igen så gider jeg ikke mere jul så er jeg blevet mættet, på alle punkter. 

Hvad med jer, hvornår er julen slut? 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Trine89

Den gang jeg var mindre pyntede vi op i huset omkring 1 dec. og juletræet kom omkring den 22 dec og helligetrkongers dag (tror jeg det hedder) altså lige omkring den 6 januar blev det pakket væk

Anmeld

29. december 2010

MinNoah

Her kommer julepynten op 1. søndag i advent, og det hele kommer ned inden nytår - lidt forskelligt hvad dato afhængig af hvornår vi har tid :-)

Anmeld

29. december 2010

Pena

Diana... skriver:

Hej i skønne Q 

Her hjemme plejer det hele + træ komme op d. 1 dec, men lige i år var vi lidt senere ud, i sær med træet. 

Men præcis den 27 komme hele møjet ned igen så gider jeg ikke mere jul så er jeg blevet mættet, på alle punkter. 

Knus Diana 

Tjah hvis man lige ser bort fra at jeg ikke har pyntet op til jul i år, så plejer jeg egentlig at vente til efter nytår.

Jeg har en enkelt lyskæde i haven (ganske lille). Den får lov til at hænge indtil jeg ikke gider den mere. Synes det er ret hyggeligt med lidt lys udenfor vinduet. Så i mine øjne er den mere en vinterkæde.

Men kan sagtens følge dig  med d 27. Nu har jeg aldrig været typen der pyntede særlig meget op, så det at der er lidt nytårsaften gør ikke mig noget. Men havde jeg guirlander, 700 nisser osv røg det nok også d 27 ca.

Anmeld

29. december 2010

Malthesmoar

Pyntede op lige før 1dec og har pillet div ned idag

Anmeld

29. december 2010

Kay

jeg ellllsker jul og pynter op når julebryggen kommer ud... for den aften er kæresten alligevel ude med drengene og hygge... men d. 27 er det første jeg gør at pille hele mullevitten ned igen

Anmeld

29. december 2010

NoName

den 30/12 piller jeg pynten ned igen, så der er klar til at evt pynte op til nytår hvis der skal det...

Anmeld

29. december 2010

klmf

Hos mig er der jul fra d.1.december, hvor der bliver pyntet lidt op og sidste juledag er d.26.december. Så i stil med dig!

Anmeld

29. december 2010

Diana...

Pena skriver:

Tjah hvis man lige ser bort fra at jeg ikke har pyntet op til jul i år, så plejer jeg egentlig at vente til efter nytår.

Jeg har en enkelt lyskæde i haven (ganske lille). Den får lov til at hænge indtil jeg ikke gider den mere. Synes det er ret hyggeligt med lidt lys udenfor vinduet. Så i mine øjne er den mere en vinterkæde.

Men kan sagtens følge dig  med d 27. Nu har jeg aldrig været typen der pyntede særlig meget op, så det at der er lidt nytårsaften gør ikke mig noget. Men havde jeg guirlander, 700 nisser osv røg det nok også d 27 ca.

Det med lys uden for der jeg helt enig det er så hyggeligt det er også mere en vinter ting hos mig end juleting. 

Anmeld

29. december 2010

bullerbassen

Diana... skriver:

Hej i skønne Q 

Knus Diana 

Her pyntede vi op 1 søndag i advent - juletræet lille juleaften.

Og idag er det hele kommet ned igen, og jeg har fået gjordt rent.

Vil ikke gå ind i det nye år med julepynt, og er ski også lidt træt af det nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.